Niet tomatensaus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef avw1982 het volgende:
Shoarma met rode saus.![]()
Hoe die saus heet, weet ik niet.
gewoon pittige sausquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef avw1982 het volgende:
Dan draai je je hoofd maar de andere kant op. Knoflook is een must bij shoarmaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:30 schreef Ren_Stimpy het volgende:
Ik heb een vriend die zo ongeveer knoflooksaus met shoarma eet. Te ranzig voor woorden. Zegt ie: anders smaakt het nergens naar. Ik zeg, oprotte met de knoflooksaus! Gaat er alleen maar van uit je bek meuren.
![]()
Nederland knoflooksaus vrij!
![]()
inderdaad.. als je alleen shoarma eet ga je niet uit je bek meuren?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:30 schreef Ren_Stimpy het volgende:
Ik heb een vriend die zo ongeveer knoflooksaus met shoarma eet. Te ranzig voor woorden. Zegt ie: anders smaakt het nergens naar. Ik zeg, oprotte met de knoflooksaus! Gaat er alleen maar van uit je bek meuren.
![]()
Nederland knoflooksaus vrij!
![]()
Menstruatiebloedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef avw1982 het volgende:
Met ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is niet te vreten zonder knoflooksaus.
eej! vrouwen eten salade, shoarma is mannenvoerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:45 schreef Copycat het volgende:
Met knoflooksaus en sambal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |