een werkster? mankeer je wat aan je handjes. Gewoon opruimen als je je eraan stoort en zorgen dat het niet zo'n zooitje wordt. Kwestie van mentaliteitsverandering.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:18 schreef N.icka het volgende:
Ja , opruimen , maar dan is het over 2 dagen weer zover , ik ben niet in de wieg gelegd voor huisvrouw en een werkster kan ik niet betalen![]()
Oooooooo dat ik daar nou niet opgekomen wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
een werkster? mankeer je wat aan je handjes. Gewoon opruimen als je je eraan stoort en zorgen dat het niet zo'n zooitje wordt. Kwestie van mentaliteitsverandering.
Dan moet je niet zeiken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef N.icka het volgende:
[..]
Oooooooo dat ik daar nou niet opgekomen was![]()
Ja, leuk hèquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:11 schreef N.icka het volgende:
Waarom is het altijd zo'n zooitje in mn huis , als ik wakker word zie ik een puinhoop om me heen , overal asbakken met peuken , halflege kopjes glazen , dode planten , wasgoed wat al 3 weken klaarligt om gestreken te worden, post die ik bijna nooit openmaak , vieze vaat in de gootsteen enz enz
Klacht : ik ben een slons
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:18 schreef N.icka het volgende:
Ja , opruimen , maar dan is het over 2 dagen weer zover , ik ben niet in de wieg gelegd voor huisvrouw en een werkster kan ik niet betalen![]()
quote:
En wat als je je er niet aan stoort?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
een werkster? mankeer je wat aan je handjes. Gewoon opruimen als je je eraan stoort en zorgen dat het niet zo'n zooitje wordt. Kwestie van mentaliteitsverandering.
Je woont zeker bij mammie thuis?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:53 schreef Mikkie het volgende:
Je bent gewoon een lui wijf.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:57 schreef Slarioux het volgende:
Strijken heb ik ook nooit gesnapt. Mijn moeder zorgt graag voor me, dus als ik daar de was doe krijg ik alles gestreken terug. Tot aan de microvezeldoekjes, de zakdoeken en de sokken aan toe. En uiteraard zijn mijn hippe linnen kreukelblouses dan ook allemaal keurig gestreken
Owja! Die had ik uitbesteed!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je vent : klacht: ik kom nooit van het to do lijstje af
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |