nee.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:16 schreef Tiesemans het volgende:
En die Mp3's zijn mijn eigendom omdat ze van mijn platen overgezet zijn naar MP3 evenals dat andere nummers afkomstig zijn van CD's die ik gekocht heb.. en dus mag ik ze (uit)delen toch ?
ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:16 schreef Tiesemans het volgende:
Heb ik mensen er van beschuldigd een wansmaak te hebben ?
understatement van het jaar.quote:
ach hij wordt er ook van beschuldigd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:36 schreef wamberto het volgende:
[..]
ja.
[..]
understatement van het jaar.
Precies, laten we vanaf nu alle mafkesen negeren! (met uitzondering van mij danquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:15 schreef Laton het volgende:
[..]
ach hij wordt er ook van beschuldigd.
puristisch gezeik heeft overigens nog nooit muziek of muziekverbreding goed gedaan.
als iedereen gewoon weer zijn kop houdt kunnen we het gewoon weer hebben over prachtige muziek.
hij was echt gruwelijk laatst in de flexbarquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef Boondock_Saint het volgende:
Lucio Aquilina - Feeling Plastik EPGruwelijk
Ik heb em al een aantal weken. Het is dus totaal niet wat je van hem gewend bent, en echt prachtig om te horen dat meneer Dear ook muziek kan maken van een hele andere catagorie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:33 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Op aanraden van iemand ben ik trouwens Asa Breed van Dear aan het downloaden. Iemand al gehoord?
Jup, ik heb deze ook al een tijdje. Erg lekker vind ik vooral die van Massi.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:58 schreef Boondock_Saint het volgende:
En kent iemand trouwens deze plaat:
http://www.discogs.com/release/976854
Ik moet binnenkort eens naar Napels toe denk ik....
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:51 schreef FunkFlashR het volgende:
petre inspirescu - d1 la creme bonjour
Erg ontspannen plaatje, met een lekkere sax erin; op Petre Inspirescu - Tips EP (Cadenza20) 2007
quote:VOLTT @ Paradiso
Saturday 6th October
Live on stage:
Guido Schneider (Pokerflat, Berlin)
Stewart Walker (Tresor, Berlin)
Dave Ellesmere (Intacto, Amsterdam)
DJ’s
Raresh (Cocoon, Bucharest)
Bart Skils (100% Pure, Amsterdam)
Federico Molinari (Oslo Rec, Monza Ibiza, Frankfurt)
David Labeij (Intacto, Remote Area, Amsterdam)
Heny G (Rinze FM, London)
U Dub (Sonic Warfare, Lijn 5, Amsterdam)
moet ik nog steeds checken maar mn internet is brakquote:Op donderdag 13 september 2007 17:08 schreef renslohmann het volgende:
Pan-O-Ramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
thnx !quote:Op donderdag 13 september 2007 17:07 schreef FunkFlashR het volgende:
[..]
04-skoozbot-a_fistful_of_duckets
op: Skoozbot - Next to Monchhichi EP 2007
Had je een ban? Toch niet wegens illegale praktijken in dit topic?!?!quote:Op donderdag 13 september 2007 17:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
moet ik nog steeds checken maar mn internet is brak![]()
jawelquote:Op donderdag 13 september 2007 18:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Had je een ban? Toch niet wegens illegale praktijken in dit topic?!?!
wauw wat een mooie muziek zegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:13 schreef teknomist het volgende:
Deze komt nu binnen, ben er benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |