Tigerstripes - Hookedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:05 schreef jimjim1983 het volgende:
wat vinden jullie nou echt de juweeltjes van de afgelopen maanden?
ik begin met:
James Venturi & Lucio Aquilina - Magic M
Krause Duo - Canopolis
Jens Zimmerman - Check 2
Soul Capsule - Beaty and the beat
Wouter Hisschemoller - Refocus
Petre Inspirescu - Sakadat
quote:Op zondag 2 september 2007 02:52 schreef Tiesemans het volgende:
Ik weet niet meer wie er mee op de proppen kwam maar uh
die twee nummers/remixen van digitaline die zuigen hard ..
Als je die durft te promoten heb je volgens mij een "wan"smaak.
.quote:
Ik vind jouw lijstje niet echt minimal.quote:Op maandag 3 september 2007 00:43 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
.
Minimal onwaardige vette pulp idd !![]()
Doe dat lijstje van mij maar eens napluizen zodat je weet wat ik onder goede minimal versta en ga dan nog eens de discussie aan met mij ok ?!![]()
Ps aangezien je Villalobos vereerd wil ik nog even benadrukken dat ik van de Easy Lee en Dexter ben..
Mee eensquote:Op maandag 3 september 2007 11:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind jouw lijstje niet echt minimal.
Vooral veel neoprogressive uit de Border Community-stal.
quote:Op maandag 3 september 2007 00:43 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
.
Minimal onwaardige vette pulp idd !![]()
dat is kutzooi en ik ga geen discussie aan over smaakquote:Doe dat lijstje van mij maar eens napluizen zodat je weet wat ik onder goede minimal versta en ga dan nog eens de discussie aan met mij ok ?!![]()
Tuurlijk ...quote:Op maandag 3 september 2007 11:01 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik vind jouw lijstje niet echt minimal.
Vooral veel neoprogressive uit de Border Community-stal.
Smaak tsss jij mag wel eerst eens wachten totdat je tong over pupillen gaat beschikken ... "jochie"..quote:Op maandag 3 september 2007 18:57 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
[..]
dat is kutzooi en ik ga geen discussie aan over smaak![]()
Hahaha, van wie is deze relkloon?quote:Op dinsdag 4 september 2007 06:33 schreef Tiesemans het volgende:
<knip>
Sorry hoor, ik luisterde in 1992 (toen was ik 11) al naar Plus 8-platen. Dat waren ongeveer de eerste minimal technoplaten ooit. Maar goed, wat jij wilt... je loopt maar te rellen geloof ik.quote:Maar ach jullie komen net kijken en weten het toch beter hey prima hoor blijf dat vooral lekker geloven geniet ik ondertussen verder..
quote:Op dinsdag 4 september 2007 06:33 schreef Tiesemans het volgende:
Smaak tsss jij mag wel eerst eens wachten totdat je tong over pupillen gaat beschikken ... "jochie"..
Maarja aan de andere kant in deze thread doe je zo je best om 'het mannetje" te zijn dat je ook niet anders kan dan kinderlijk gebluf en het opnoemen van schijt platen![]()
jij hebt zeker ook zo een mooie sjaalquote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:58 schreef IrfieJ het volgende:
ow schrap the above maarik ga niet aan dezelfde kant als jj en tekno staan
ik las trouwens dat Eulberg weer eens bezig was troep te draaien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:47 schreef Friek_ het volgende:
Gaat er nou iemand nog naar de Effenaar deze zaterdag?Voor de duidelijkheid: Dominik Eulberg, Mathew Johnson en Bart Skils.
Zo ken ik Eulberg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik las trouwens dat Eulberg weer eens bezig was troep te draaien.
Heater zou o.a. voorbij gekomen zijn net als tig andere platen die je al te vaak gehoord hebt.
Oh nou das toevallig toen had ik de 4 platen set genaamd Eystein on the beach van Philip Glass al grijs gedraaid !quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:14 schreef teknomist het volgende:
Whehehe..
[..]
Sorry hoor, ik luisterde in 1992 (toen was ik 11) al naar Plus 8-platen.
Dat waren ongeveer de eerste minimal technoplaten ooit. Maar goed, wat jij wilt... je loopt maar te rellen geloof ik.
Zo meneer de pyama held had je wat ?! .quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:35 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]![]()
rot toch een end op en ga lekker in een hoekje naar je gay plaatjes luisteren nerd
Zeg ben jij soms familie van die zelfbenoemde kringspieroloog Jimjim ?!quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:57 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
jij hebt zeker ook zo een mooie sjaal
heerlijk die mannetjes die net mnml ontdekken en zich keihard de bom voelen....
Gast je bent een drol en je zou niet eens weten wat muziek was al zou het klaarkomen in je oor...
beter zet je heater weer op en ga je verder masten...
Yep die leven (en dat blijkt ook hier weer) in hun eigen "minimal" wereldje waarin ze denken de dienst uit te maken gestoelt op hun (wan)smaak en ervaringen in de dark(dance)room.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:13 schreef LostFormat het volgende:
Puristen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:21 schreef Tiesemans het volgende:
Zeg ben jij soms familie van die zelfbenoemde kringspieroloog Jimjim ?!
Je bent namelijk na hem de tweede die met een bedenkelijke (hoog bilridder gehalte) reactie komt..
Sjaal, mannetjes, klaarkomen, drol .. Tjonge jonge
Nog even en ik begin te vermoeden dat stichting COC hier op Fok minimal omarmt !!
(Edit zojuist ff je fotoboek bekeken ennuh je had het dus over jezelf hey .. "Drollie met sjaaltje"
[..]
nee jij bent breedquote:Op woensdag 5 september 2007 01:21 schreef Tiesemans het volgende:
Zo meneer de pyama held had je wat ?! .
Jammer voor je dat ik dus ook graag naar Ricardo Villalobos en Michael Mayer platen luister..
Maakt jou dus ook een nerd en gay platen liefhebber .. Hey "Dexter"
En ga eerst eens wat meer eten joh ...
Want zo'n mager lulletje, als jij bent, omblazen vind ik te makkelijk ...
En gelet op je reactie geloof ik dat je vooral mij woorden toewerpt die geregeld tegen jouw persoontje word gepraat hé meneer de bil ridder(t) ...
Helaas wel, alleen ligt dat niet aan de muziek zelf maar eerder aan de steden waar de scene grootst is: Utrecht en Amsterdam. Op minimalfeestjes in Nijmegen, Rotterdam of Den Haag vind ik het helemaal niet zo'n uiterlijk vertoon. De creatieve, hippe kunstscene in Amsterdam, Berlijn en Utrecht heeft deze muziek gewoon omarmt en dan krijg je de rest erbij.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef IrfieJ het volgende:
geweldig dat het bij mnml altijd om uiterlijk gaat.... denk dat de muziek te minimaal is om iets zinnigs over te zeggen... dus nemen ze uiterlijk maar als kwaliteits meter... want "mooie" mensen luisteren mooie muziek uiteraard..
jij begon met je plus8quote:Op woensdag 5 september 2007 13:50 schreef teknomist het volgende:
Ik denk dat Tiesemans echt een minderwaardigheidscomplex heeft.
Hij heeft een grote behoefte om zich zelf te bewijzen.
Of het is gewoon een relkoon natuurlijk..
Ik wilde alleen even het verwijt weerleggen dat ik net kwam kijken.quote:
mja dat verschilt in amsterdam ook per feest en locatie.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Helaas wel, alleen ligt dat niet aan de muziek zelf maar eerder aan de steden waar de scene grootst is: Utrecht en Amsterdam. Op minimalfeestjes in Nijmegen, Rotterdam of Den Haag vind ik het helemaal niet zo'n uiterlijk vertoon. De creatieve, hippe kunstscene in Amsterdam, Berlijn en Utrecht heeft deze muziek gewoon omarmt en dan krijg je de rest erbij..
hehe + in de kelder dubstep met U-Dub vs Heny Gquote:Op woensdag 5 september 2007 19:25 schreef jimjim1983 het volgende:
6 oktober Voltt, Paradiso:
Bart Skils
Raresh
Dave Ellesmere
Guido Schneider
serieus?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:25 schreef Yorrit het volgende:
[..]
hehe + in de kelder dubstep met U-Dub vs Heny G
Volgens mij heb je eens te vaak met je neus boven de poppers gehangen ist niet ?!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:06 schreef IrfieJ het volgende:
[..]![]()
geweldig.. had je honger jongentje...
![]()
je reageert veel te maximaal,, zit je sjaaltje te strak of is je keta op?
owjah, and me is so mnml.... echt keihard boem klik klik bliep boem... echt veel mnml'r als jij en het interesseert me echt zo erg veel allemaal...
Gast smaak is zo persoonlijk om iets wansmaak te noemen omdat het niet in jouw stoere mnml kop past getuigd echt van een diepere begrip van muziek dan de rest van de wereld... keep it up... misschien wordt je de eerste mnmallerd die van een bord een muur kan maken...![]()
go for it, one klik @ the time..
Inderdaad breed genoeg om niet door een deur met zo'n lulletje rosenwater als jij bent te kunnen...quote:Op woensdag 5 september 2007 11:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee jij bent breed![]()
![]()
jezus man.
en michael mayer is ook gay dus hou maar op.
flikker nu maar een eind op want niemand zit hier te wachten op jouw gehuil om het feit dat je al zo lang naar minimal luistert
Hehehe tuurlijk tuurlijk ...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:50 schreef teknomist het volgende:
Ik denk dat Tiesemans echt een minderwaardigheidscomplex heeft.
Hij heeft een grote behoefte om zich zelf te bewijzen.
Of het is gewoon een relkoon natuurlijk..
Inderdaad onze vastgeroeste stamgasten raken helemaal van slag nu ze het door hun zelf geclaimde monopolie kwijt denken te ze zijn aangaande minimal gelul !quote:Op woensdag 5 september 2007 13:52 schreef Boondock_Saint het volgende:
Hahahah, geweldig dit. Wat een sensatie in dit anders zo beschaafde topic
Aangaande harde piemels ect verwijs ik je per direct door naar Jimjim die lijkt mij bewezen te hebben een echte piemelmans te zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 17:29 schreef LostFormat het volgende:
Die tiesemans krijgt wel een erg harde piemel van zichzelf.
Heb je het nou over jezelf of geil je gewoon op je betweterige publieke vingertje wat jij mijn kant opsteekt?!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:03 schreef renslohmann het volgende:
Tiesemans.. wat ben jij zielig!!
Een ware internetheld....
Rot lekker op joh stump.
Je verdient het niet om nog wat woorden aan vuil te maken, dus..
![]()
Dat is toch al weer aardig lang geleden Laton dat ik met jouw in een topic gezeten heb ...quote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef Laton het volgende:
lol wat de hel.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:03 schreef renslohmann het volgende:
Je verdient het niet om nog wat woorden aan vuil te maken, dus..
![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:27 schreef Tiesemans het volgende:
Weet ik gelijk weer hoe Here Jezus zich voelde toen hij in Jeruzalem de Farizeeërs en hoog priesters tegen het lijf liep die Hem zowat onmiddellijk persona non grata bestempelde terwijl Hij wist waarover Hij sprak !
Wat een minimal(e)"humor" zeg ...quote:
In jouw geval zeker ... Bij deze dan hey !quote:
Deze gast is echt knettergek! En dan niet gek als in: 'prettig gestoord', maar gek als in: 'psychologische stoornis'.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:27 schreef Tiesemans het volgende:
Weet ik gelijk weer hoe Here Jezus zich voelde toen hij in Jeruzalem de Farizeeërs en hoog priesters tegen het lijf liep die Hem zowat onmiddellijk persona non grata bestempelde terwijl Hij wist waarover Hij sprak !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |