abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52059257
Stel je voor je bent lekker aan het fitnessen, fietsen, gewichten sjeulen. Kortom je zelf helemaal aan het afbeulen, om zo:
a een lekker gevoel aan over te houden ( de stoffen endorfine en serotonine worden aangemaakt dat het lekkere vermoeide sport gevoel geeft)

b een lekker figuur te kweken

c heb toch niks anders te doen

Tijdens het sporten kan ik op de tv's die er hangen Ajax nog volgen ook, niks aan het handje zou je denken (tv's in een sportschool ik verzin het niet) Om mij heen uitgebluste veertigers die de schade proberen in te halen, die ik dan met mijn "bovennatuurlijk sportlichaam" glimlachend aanschouw. Kortom ik was heer en meester in mijn eigen wereldje.

Komt er een meisje/jonge vrouw binnen lopen; strakke sportkleding aan, strak lichaam, alles strak. Dit was gewoon niet leuk meer. Gaat ze van die oefeningen doen waarbij je op je buik op een bankje ligt en daarbij met je onderbenen een gewicht op hoog brengt. Voor de goede orde: in het midden van het bankje zit een knik wat je kont omhoog brengt. Tien keer een en weer lopen en maar bukken om haar handoekje of trainingsschema weg te leggen of op te pakken.

Klacht: hoe kan je nu trainen met een ongelooflijk lekker en mooi vrouwmens naast je in veel te strakke kleding.

Vrouwen /
Mooie vrouwen
Mooie vrouwen in strakke kleding
Mooie vrouwen in strakke kleding in de sportschool

Ps tijdens het sporten ben ik contact gestoord en autistisch en ik stink naar zweet, dus ik heb niet gevraagd hoe ze heet of ze mee gaat douchen en heb haar niet geneukt in de kleedkamer.
pi_52059318
JEUZUS!!! Heel verhaal en dan geen foto's...
I am the Alpha and the Omega
pi_52059404
Wel gefapt?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_52059413
-edit-

Onverkapte edit.

[ Bericht 90% gewijzigd door Biogarde op 02-08-2007 22:51:17 ]
pi_52059425
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Biogarde op 02-08-2007 22:51:28 ]
I am the Alpha and the Omega
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:50:41 #6
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52059436
Kom je weleens buiten?
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52059451
Mannen in een sportschool

Zeg me niet dat je onwijze spierballen hebt. Ziet er toch niet uit.
pi_52059463
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:50 schreef Biogarde het volgende:
Kom je weleens buiten?
Buiten spuiten!
pi_52059508
Wat is er niet leuk aan?
Je zou er alleen juist langer door in de sportschool blijven.

Fijne deernes tijdens het sporten, even kennismaken als je pauze neemt tussen je oefeningen.. daar doet deze chanterpanter niet moeilijk over!

Klaag liever over de dikke, lelijke huisvrouwen en mannen met een midlifecrisis.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:53:25 #10
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52059512
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:50 schreef MetalSonic het volgende:
-edit-

Onverkapte edit.
Als ik jou nog één keer een topic zie vergallen met kutposts, quasi-grappige posts en bitchen met mede-reaguurders, dan is je naam te zien in MED. En nee, dit is geen oefening.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52059562
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Als ik jou nog één keer een topic zie vergallen met kutposts, quasi-grappige posts en bitchen met mede-reaguurders, dan is je naam te zien in MED. En nee, dit is geen oefening.
RETECOOL!!!!!
pi_52059566
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik kut gewoon mee met de rest Anyway wat is MED ? ( ik ben een forum noob)
pi_52059583
of een ex komt ineens op dezelfde sportschool...toevalligerwijs
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:57:09 #14
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52059622
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:55 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Ik kut gewoon mee met de rest Anyway wat is MED ? ( ik ben een forum noob)
Meekutten? Neuh, doe maar niet. MED: Dat je een ban oploopt door je gedrag.

Voor vragen: [FB] Ik zeik dus ik ben een zeikerd
pi_52059764
@ biogarde ik kom wel eens buiten hoor.

@ frame saw: met die spierballen valt het wel mee hoor, heb gewoon een lekker sportfiguur

zo'n figuur heb ik dus NIET Ansswa, the sequel

leuke vrouwen tijdens het sporten oke, lekker lichaam oke, maar dit was gewoon te mooi, te lekker, te veel; het zou verboden moeten worden
pi_52059770
Heerlijk is dat. Soms lopen er zulke lekkere wijven rond, ik ga dan altijd heel leuk met water uit mijn bidon naar ze gooien Ik ben zo kinderachtig, maar zo kun je wel makkelijk een date versieren.
pi_52059861
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef honderd het volgende:
Heerlijk is dat. Soms lopen er zulke lekkere wijven rond, ik ga dan altijd heel leuk met water uit mijn bidon naar ze gooien Ik ben zo kinderachtig, maar zo kun je wel makkelijk een date versieren.
En dan van "waar hebben jullie elkaar ontmoet?" "Ja, op de sportschool, ik spoot haar onder en.."
pi_52059884
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef honderd het volgende:
Ja, of niet, sjeppert.
Ieder z'n trukendoos.
pi_52060035
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:

[..]

En dan van "waar hebben jullie elkaar ontmoet?" "Ja, op de sportschool, ik spoot haar onder en.."
Ik ben niet zo goed in de beste versierzinnen te verzinnen verder dan: "Zo, jij komt hier ook vaak he" kom ik ook niet. Zo kom je er ook wel maar ik heb er liever zelf plezier in. Zo had ik enkele maanden terug wel een vriendin gekregen: "Zo, jij traint ook wat af. " "Hoe weet jij dat nou weer", "Ik heb je weleens vaker bekeken "

Ik zweer het, volgens mij zijn alle mannen nog slechter in openen want als je er met deze onzin al komt.
pi_52060070
sjeppert?
pi_52060481
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:11 schreef honderd het volgende:

[..]

Ik ben niet zo goed in de beste versierzinnen te verzinnen verder dan: "Zo, jij komt hier ook vaak he" kom ik ook niet. Zo kom je er ook wel maar ik heb er liever zelf plezier in. Zo had ik enkele maanden terug wel een vriendin gekregen: "Zo, jij traint ook wat af. " "Hoe weet jij dat nou weer", "Ik heb je weleens vaker bekeken "

Ik zweer het, volgens mij zijn alle mannen nog slechter in openen want als je er met deze onzin al komt.
wa vor kleur trekker hedde ge?
pi_52060864
*kuch* homo *kuch*
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_52061296
Versierzinnen geloof ik toch al niet in, vooral in een sportschool niet. Krijg je idd van die wanhopige zinnen zoals "zweet staat je goed" of "zullen we eens gaan testen of je bij thuis ook zo hijgt" "hijg jij of hijg ik"
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 00:04:08 #24
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_52061537
Foto's. Anders slotje.
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_52061596
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')