abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200919
Maurice gat een zware tijd te gemoet als ik zijn (ex)vriendin mag geloven

quote:"Als Maurice terugkomt moet hij zijn perceptie maar aangeven die hij heeft bij het bekijken van de video beelden van BB (tussen hem en Karin"

Ja ja, dus met andere woorden als Maurice geen goed verhaal houdt kan hij opzouten!

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_200920
Die getoonde filmpjes van de vriendschap tussen Maurice en Karin waren nog behoorlijk tam. Ik heb wel heftigere scenes gezien.
Zou de moeder van Maurice een zwak hart hebben?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200921
In de brief die Karin van haar kinderen heeft gekregen staat:"Mama, gaan Bart en Sabine trouwen, omdat ze altijd in bed liggen"

Zijn haar kinderen niet helemaal van deze wereld of censureerd hun papa eerst de uitzendingen zodat ze hun pedofiele midlife-crise mama niet in bed zien liggen met Maurice.

pi_200922
Ik vond vooral dat uit het filmpje over Karin en Maurice bleek dat zij de enigen zijn die het oprecht goed met elkaar kunnen vinden. De vriendschappelijke relaties tussen de andere zijn er alleen maar voor zolang ze daar zitten.

Ruud en Willem: ze trappen samen tegen een balletje, maar daar houdt het mee op.
Mona en Sabien: de meest schijnheilige vriendschap die er te vinden is
Bart en Sabien: dat is bekend
Ruud en Bianca: hoewel nog voorzichtig, lijkt er wel iets te gebeuren
Ruud en Mona: zodra ze verdwenen is, is ze ook vergeten
Bart en Mona: hij gaat alleen maar met haar om vanwege Bien

Het lijkt er eigenlijk op dat alleen Karin in staat is om goede vriendschappen op te bouwen: met Maurice en Bianca. En die hele kus-scene voor de foto was zo ongemakkelijk, dat het duidelijk is dat ze niet veel te verbergen hebben. Dat je daar lacherig van wordt is begrijpelijk.

------------------
godverdikkie, zeg!

[Dit bericht is gewijzigd door Anne (Datum 15 Oktober 1999).]

godverdikkie, zeg!
pi_200923
Vermeld werd, dat Daphne voortaan uitzendingen door het gehele land gaat maken. Heeft Veronica haar liever niet meer live op de buis wegens een beetje psychotisch gedrag?

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_200924
quote:
op 10-15-1999 om 12:22 AM schreef Anne het volgende:
Ik vond vooral dat uit het filmpje over Karin en Maurice bleek dat zij de enige zijn die het oprecht goed met elkaar kunnen vinden. De vriendschappelijke relaties tussen de andere zijn er alleen maar voor zolang ze daar zitten.

Anne, het filmpje dit deed inderdaad vermoeden. Helaas waren de meest cruciale beelden niet opgenomen in dit filmpje.

Deze niet vertoonde beelden doen zeker niet onder voor de zgn. spectaculaire beelden van Bart en Sabine op basis waarvan de kinderen van Karin dachten dat Bart en Sabine gingen trouwen.

pi_200925
Ja Ruby, ze hebben daar op de redactie waarschijnlijk de stille hoop dat Daphne onderweg wel ergens een greppel pakt. Grote kans ook, als je tijdens het auto-rijden voortdurend op je spiekbriefje moet kijken: "We gaan nu langs bij Tessa, de eh... eh... vrouw van eh... BOEM!"
Een schizofreen is nooit alleen
pi_200926
quote:
op 10-15-1999 om 12:28 AM schreef Malony het volgende: Deze niet vertoonde beelden doen zeker niet onder voor de zgn. spectaculaire beelden van Bart en Sabine op basis waarvan de kinderen van Karin dachten dat Bart en Sabine gingen trouwen.

Ik herinner me alleen een scene waar Sabien liever geen commentaar op gaf. Maar wat er nu precies gebeurde? Iedereen zegt dat er flink getongzoend (wat een raar woord!) werd, maar dat is niet in beeld geweest. Toch? Of heb ik iets gemist?
Voor hetzelfde geld werd er 'alleen maar' zwaar geroddeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Anne (Datum 15 Oktober 1999).]

godverdikkie, zeg!
pi_200927
quote:
op 10-15-1999 om 12:32 AM schreef Anne het volgende:
Ik herinner me alleen een scene waar Sabien liever geen commentaar op gaf. Maar wat er nu precies gebeurde? Iedereen zegt dat er flink getongzoend (wat een raar woord!)

Zeker een raar word, maar wel erg lekker....

Zijn wel een aantal zoen scenes op tv geweest en een aantal "onder het dekbed" scenes geweest. Ja wat er precies onder het dekbed is gebeurd weet niemand.

Bye the way, als je nog wil zoenen, let me know! (onder of boven het dekbed)

pi_200928
quote:
op 10-15-1999 om 12:37 AM schreef Malony het volgende:

Ook met vier kinderen en een leeftijdsverschil van zo'n 15 jaren?

godverdikkie, zeg!
pi_200929
Ik heb de indruk dat Karin en Maurice inderdaad gewoon bevriend zijn en dat Karin vooral gewoon ontzettend veel lol heeft in het suggereren van allerlei Ontzettend Spannende Zaken. Lekker het publiek opnaaien.Ik kan me heel goed voorstellen dat ze uitstekend in de gaten heeft hoe spannend het oudere getrouwde vrouw/ jongere man- plotje moet overkomen, en van Maurice ga ik langzaam maar zeker vermoeden dat hij het spelletje doelbewust en met bijna net zo veel plezier meespeelt.

En overigens : als je je immer zakenreizende man onder zijn neus zou willen wrijven dat je nog wel degelijk bestaat (en hoe!) is dit toch wel een fantastisch ludieke methode, nietwaar?

vrijdag 15 oktober 1999 @ 02:58:00 #12
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_200930
PPPPAAATTTSSSYYYY!!!!!

Da's lang gelee dat ik een post van jou heb gezien zeg...

anywayz,
in de eerste minuut had rofl toch al een paar mooie besprekingen te pakken.. "laatste uitzending" en nog-een-ander-moeilijk-woord..

Misschien dat er nog wat poeder in ze neus ofzow?

PS.
DUFNE KOMT NAAR JE TOE DEZE ZOMER...

PPS.
Ex van Willem: SSSSSWWWIIINNNGGG... babylicious... Willem is definatly not degene die de scheiding heeft aangevraagt, that's for sure...

grrrraaaaauuuuuuwwwwww....

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_200931
quote:
op 10-15-1999 om 12:37 AM schreef Malony het volgende:
Zeker een raar word, maar wel erg lekker....

Zijn wel een aantal zoen scenes op tv geweest en een aantal "onder het dekbed" scenes geweest. Ja wat er precies onder het dekbed is gebeurd weet niemand.

Inderdaad, Malony, niemand weet wat er is gebeurd. En is het daarom zo makkelijk om het meteen maar een pedofiele midlife-crisis te noemen ?
Je lijkt Veronica wel.... bah !

vrijdag 15 oktober 1999 @ 14:18:00 #14
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_200932
Snap niet waarom VOO z'n best nog doet om verloren familie leden van de bewoners op te zoeken,(spoorloos met Daffie)

Karin zei amper 1 dag geleden dat ze totaal zichzelf NIET was en dat er niets serieus was, terwijl haar "moeder" zegt, dat DIT de ECHTE Karin is...jajaja.....

vrijdag 15 oktober 1999 @ 15:23:00 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200933
wat mij heel erg opviel was de kleine briefjes weer die V. wilde neerplanten om weer eens emotionele reacties te ontlokken... ze kwamen bedrogen uit op een hele zielege opmerking van Moan "ik schiet nu al vol" (onderweg naar de DB kamer... maar ik geloof dat ze heel sip keek nadat ze de briefjes gelezen had maar weet zeker dat het niet was om de mooie berichten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_200934
Ik vond de reactie van Mona geweldig: 'Ze moeten wel een geldige reden hebben om mij te nomineren. Dat ik als laatste ben gekomen is geen reden.'
Nou Mona, schat, verrassing: men is helemaal geen reden nodig om je te nomineren. Wie denk je wel dat je bent om daar iets over te kunnen zeggen?

En als je toch per se een reden wilt hebben:
je gezang, je achterlijke uitspraken, je irritante aanwezigheid, etc...

pi_200935
quote:
op 10-15-1999 om 12:32 AM schreef Anne het volgende:
getongzoend (wat een raar woord!) werd.
Sterker nog, dit woord is uit, tegenwoordig heet dit bekken

Maar, ik zeg maar zo

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_200936
quote:
op 10-15-1999 om 03:14 AM schreef Moor het volgende:
Inderdaad, Malony, niemand weet wat er is gebeurd. En is het daarom zo makkelijk om het meteen maar een pedofiele midlife-crisis te noemen ?
Je lijkt Veronica wel.... bah !

Goed, over de woordkeuze kun je twisten, maar feit blijft, dat VOO wel erg brave beelden uitzond.

Zag je trouwens hoe Maurice's moeder ongeveer licht begon te geven toen Karin's moeder zulke mooie woorden sprak over haar dochter's vriendje? Karin's moeder moet er vroeger ook vroeg bij geweest zijn, want die zag er dus echt niet (zo) oud uit.

Anyway, het was dus weer ouderwets herhalen, saaie gesprekjes, etc. Volgende keer hopelijk helemaal zonder Dufne
En 'vriend' Wouters...daar schieten toch werkelijk de tranen van in je ogen

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_200937
Kan iemans mij ook uitleggen waarom Daphny die broer van Willem de hele tijd moest omarmen? Valt zij op oudere mannen? Heeft Karin een trend gezet? Gaat Rolf nu wat met Ellen Brusse of Wieteke van Dort beginnen?
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200938
Wat ik niet begreep is dat er op den duur door volgens mij de moeder van Karin werd gesuggereerd dat er 7 kinderen waren....

En dat van die omhelzing, dat heb ik niet gezien volgens mij.

pi_200939
Ik geloof dat de kids van karin ondergebracht zijn bij een zus met kinderen (of zoiets)
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 13:02:00 #22
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_200940
wat vinden jullie nou dat bianca en willem een fanclub hebben,volgens mij is dat gewoon gelul,die twee mongolen die daar zaten om over de club te praten van willemwat een lulletjes ik dacht dat het de broertjes van maurice waren!
BlondeDoos!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')