quote:"Als Maurice terugkomt moet hij zijn perceptie maar aangeven die hij heeft bij het bekijken van de video beelden van BB (tussen hem en Karin"
Ja ja, dus met andere woorden als Maurice geen goed verhaal houdt kan hij opzouten!
Zijn haar kinderen niet helemaal van deze wereld of censureerd hun papa eerst de uitzendingen zodat ze hun pedofiele midlife-crise mama niet in bed zien liggen met Maurice.
Ruud en Willem: ze trappen samen tegen een balletje, maar daar houdt het mee op.
Mona en Sabien: de meest schijnheilige vriendschap die er te vinden is
Bart en Sabien: dat is bekend
Ruud en Bianca: hoewel nog voorzichtig, lijkt er wel iets te gebeuren
Ruud en Mona: zodra ze verdwenen is, is ze ook vergeten
Bart en Mona: hij gaat alleen maar met haar om vanwege Bien
Het lijkt er eigenlijk op dat alleen Karin in staat is om goede vriendschappen op te bouwen: met Maurice en Bianca. En die hele kus-scene voor de foto was zo ongemakkelijk, dat het duidelijk is dat ze niet veel te verbergen hebben. Dat je daar lacherig van wordt is begrijpelijk.
------------------
godverdikkie, zeg!
[Dit bericht is gewijzigd door Anne (Datum 15 Oktober 1999).]
Groetjes
quote:
op 10-15-1999 om 12:22 AM schreef Anne het volgende:
Ik vond vooral dat uit het filmpje over Karin en Maurice bleek dat zij de enige zijn die het oprecht goed met elkaar kunnen vinden. De vriendschappelijke relaties tussen de andere zijn er alleen maar voor zolang ze daar zitten.
Anne, het filmpje dit deed inderdaad vermoeden. Helaas waren de meest cruciale beelden niet opgenomen in dit filmpje.
Deze niet vertoonde beelden doen zeker niet onder voor de zgn. spectaculaire beelden van Bart en Sabine op basis waarvan de kinderen van Karin dachten dat Bart en Sabine gingen trouwen.
quote:
op 10-15-1999 om 12:28 AM schreef Malony het volgende: Deze niet vertoonde beelden doen zeker niet onder voor de zgn. spectaculaire beelden van Bart en Sabine op basis waarvan de kinderen van Karin dachten dat Bart en Sabine gingen trouwen.
Ik herinner me alleen een scene waar Sabien liever geen commentaar op gaf. Maar wat er nu precies gebeurde? Iedereen zegt dat er flink getongzoend (wat een raar woord!) werd, maar dat is niet in beeld geweest. Toch? Of heb ik iets gemist?
Voor hetzelfde geld werd er 'alleen maar' zwaar geroddeld.
[Dit bericht is gewijzigd door Anne (Datum 15 Oktober 1999).]
quote:
op 10-15-1999 om 12:32 AM schreef Anne het volgende:
Ik herinner me alleen een scene waar Sabien liever geen commentaar op gaf. Maar wat er nu precies gebeurde? Iedereen zegt dat er flink getongzoend (wat een raar woord!)
Zeker een raar word, maar wel erg lekker....
Zijn wel een aantal zoen scenes op tv geweest en een aantal "onder het dekbed" scenes geweest. Ja wat er precies onder het dekbed is gebeurd weet niemand.
Bye the way, als je nog wil zoenen, let me know! (onder of boven het dekbed)
quote:
op 10-15-1999 om 12:37 AM schreef Malony het volgende:
En overigens : als je je immer zakenreizende man onder zijn neus zou willen wrijven dat je nog wel degelijk bestaat (en hoe!) is dit toch wel een fantastisch ludieke methode, nietwaar?
Da's lang gelee dat ik een post van jou heb gezien zeg...
anywayz,
in de eerste minuut had rofl toch al een paar mooie besprekingen te pakken.. "laatste uitzending" en nog-een-ander-moeilijk-woord..
Misschien dat er nog wat poeder in ze neus ofzow?
PS.
DUFNE KOMT NAAR JE TOE DEZE ZOMER...
PPS.
Ex van Willem: SSSSSWWWIIINNNGGG... babylicious... Willem is definatly not degene die de scheiding heeft aangevraagt, that's for sure...
grrrraaaaauuuuuuwwwwww....
quote:
op 10-15-1999 om 12:37 AM schreef Malony het volgende:
Zeker een raar word, maar wel erg lekker....Zijn wel een aantal zoen scenes op tv geweest en een aantal "onder het dekbed" scenes geweest. Ja wat er precies onder het dekbed is gebeurd weet niemand.
Inderdaad, Malony, niemand weet wat er is gebeurd. En is het daarom zo makkelijk om het meteen maar een pedofiele midlife-crisis te noemen ?
Je lijkt Veronica wel.... bah !
Karin zei amper 1 dag geleden dat ze totaal zichzelf NIET was en dat er niets serieus was, terwijl haar "moeder" zegt, dat DIT de ECHTE Karin is...jajaja.....
En als je toch per se een reden wilt hebben:
je gezang, je achterlijke uitspraken, je irritante aanwezigheid, etc...
quote:
op 10-15-1999 om 12:32 AM schreef Anne het volgende:
getongzoend (wat een raar woord!) werd.
Sterker nog, dit woord is uit, tegenwoordig heet dit bekken
Maar, ik zeg maar zo
quote:
op 10-15-1999 om 03:14 AM schreef Moor het volgende:
Inderdaad, Malony, niemand weet wat er is gebeurd. En is het daarom zo makkelijk om het meteen maar een pedofiele midlife-crisis te noemen ?
Je lijkt Veronica wel.... bah !
Goed, over de woordkeuze kun je twisten, maar feit blijft, dat VOO wel erg brave beelden uitzond.
Zag je trouwens hoe Maurice's moeder ongeveer licht begon te geven toen Karin's moeder zulke mooie woorden sprak over haar dochter's vriendje? Karin's moeder moet er vroeger ook vroeg bij geweest zijn, want die zag er dus echt niet (zo) oud uit.
Anyway, het was dus weer ouderwets herhalen, saaie gesprekjes, etc. Volgende keer hopelijk helemaal zonder Dufne
En 'vriend' Wouters...daar schieten toch werkelijk de tranen van in je ogen
En dat van die omhelzing, dat heb ik niet gezien volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |