quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:01 schreef riri het volgende:
dennix...giet er nog wat meer sambucca in jongen
krijgen we vanavond sm dennix met allemaal bloed van nadia tegen alle camera's
Zeg het maar...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft Brian nu een soort van Hitler kapsel?
Lieke is een badmuts! En wat doen we met badmutsen? Die stemmen we weg!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:11 schreef grazygirl het volgende:
goedenavond allen
ligt het nu aan mij of is Lieke erg arrogant en vervelend aan het worden![]()
heb het al een paar dagen niet gevolgd maar hoe ze loopt zeg, mijn god wat een kapsones, en iedere keer hoor ik haar overal tussen![]()
Jij waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij lijkt er zelfs wel een beetje op. Alleen niet arisch genoeg
????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieke is een badmuts! En wat doen we met badmutsen? Die stemmen we weg!
Bedekt een groot gedeelte van zijn gezichtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef schatje het volgende:
Brian moet een baardje laten staan.
Ja, maar ik vind Amanda er vaak ook maar raar bij lopen, en de broeken en overhemden van Huub zijn volgens mij bijna allemaal te langquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Miss Lilibeth is over het algemeen wel oké met haar aankopen voor DGK, maar al die jurkjes voor Lieke zijn vreselijk.
Ze blijft die H&M krengen ook maar aantrekken en dit is toch de meest vreselijke van allemaal. Die van vanmorgen was ook niet geweldig maar deze is echt afschuwelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:18 schreef schatje het volgende:
Miss Lilibeth is over het algemeen wel oké met haar aankopen voor DGK, maar al die jurkjes voor Lieke zijn vreselijk.
Daarvoor heeft hij zijn stem tegen (hoge giechel). Psycho kan volgens mij weer wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:19 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Karakter/dictator spelen kan hij wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |