worstquote:
Waar kom jij die mensen iedere dag tegen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:58 schreef afcajos het volgende:
ZOALS
even naar mn eigen gezeik luisteren!!!1
even de aardappels afgieten!
even de president een hand geven!! HAHAHA
en dan elk keer weer, dag in dag uit de zelfde grap.
![]()
hehe ik doel vooral op de weekenden als we uitgaan, of als we ons ergens doordeweeks gaan bezattenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar kom jij die mensen iedere dag tegen?
Want Jos zegt altijd: "Ik ga even een plasje doen jongens"quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
hehe ik doel vooral op de weekenden als we uitgaan, of als we ons ergens doordeweeks gaan bezatten
In z'n pauperbuurtjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar kom jij die mensen iedere dag tegen?
Klinkt downloaden niet logischer? Al klopt het niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
- Jantje een handje geven
- even wat uploaden.
Effe zeikequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:07 schreef SlimShady het volgende:
heeft iemand Friese zinnetjes? of Limburgse?.
Ach ja, kantoorjolijt... moet kunnen, geeft de mensch een verzetje, anders moeten er weer bushokjes gesloopt worden. Ook niet leuk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:58 schreef afcajos het volgende:
ZOALS
even naar mn eigen gezeik luisteren!!!1
even de aardappels afgieten!
even de president een hand geven!! HAHAHA
en dan elk keer weer, dag in dag uit de zelfde grap.
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:07 schreef ChillyWilly het volgende:
Even de held uithangen
Nou dat doe ik niet op een wc, dat gebeurt ergens anders....quote:
achter je computertje?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat doe ik niet op een wc, dat gebeurt ergens anders....
Nee, de wc download het van jou, dus upload jij t.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef crossover het volgende:
[..]
Klinkt downloaden niet logischer? Al klopt het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |