abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200907
Wat keek die Mevrouw Maurice zuur zeg, moest zich echt verbijten om niets te zeggen over Karin die haar onschuldige zoontje het verderf mee in sleurt. Lekker oppervlakkig geleuter over die fijne vriendschap en geestverwanten.
Vriendinnetje Petra die het niet meer kan opbrengen om te kijken...nee Maurice mag na die drie maanden even tekst en uitleg geven over de zoen-, vrij- en aaiscenes met Kokette Karin. Wat een toneel...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  donderdag 14 oktober 1999 @ 23:41:00 #2
483 sdb
Pluk de dag
pi_200908
Ik wachtte vol spanning af, maar niemand ging dieper in op hun relatie. Petra gaf gelukkig meer prijs en complimenten dat ze daar durfde te zitten. Goed, maar oppervlakkig commentaar en jammer dat Rolf niet meer olie op het vuur gooide.
Life is a moment in space

pi_200909
Jammer dat de moeder van Maurice niet lekker 'gebekt' is. En wat die Petra betreft:
de gelijkenis is treffend.................

...................met een struisvogel.

-------------------
'k heb geen problemen alleen maar uitdagingen.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

pi_200910
Inderdaad... eerst werden al die standaardvragen afgewerkt, "Goh, waarom doet uw zoon mee" en "Is Karin zichzelf daar"....
en ik maar hopen op die klapper: "Wat vindt U er nou van dat uw dochter, moeder van vier kinderen en getrouwd, in bed ligt met een jonge knul die een (ook wat ouderlijk) vriendinnetje heeft?".
Nee, Rolf denkt dat het Sinterklaas is en pakt het in een mooi papiertje.... het is geen lust, maar oprechte vriendschap... ..elkaar steunen....gesprekken op niveau...
De hele familie Karin wordt er bij gesleept, behalve manlief. Krijgt Karin nog een briefje van the kids, die zich afvragen of Sabine en Bart gaan trouwen, omdat ze zoveel bij elkaar in bed liggen...lachen..
Wat zou Karin volgende week voor briefje krijgen??????????
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_200911
Wel sterk dat Rolf (die nu echt volledig down & out is) tegen die Petra zei: "Maurice en jij hadden een relatie... eh, hébben, bedoel ik."
Slip of the tongue?
Of stond hij gewoon te OD-en voor de camera's?
Een schizofreen is nooit alleen
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 00:03:00 #6
483 sdb
Pluk de dag
pi_200912
Wat voor briefje? Een boterbriefje!
Life is a moment in space

pi_200913
't Zal wel aan mij liggen, maar ik vond Petra zo jong nog niet (weet iemand overigens haar leeftijd?). Volgens mij valt Maurice gewoon op oudere vrouwen.

Grx, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 13:34:00 #8
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_200914
De vriendin van maurice heeft zeer zeker vaker gekeken dan alleen de tweede week. Hoe kan ze anders zeggen dat hij tekst en uitleg kan geven over wat er gebeurt is. Ze is gewoon jaloers dat ze Maurice met een leukere en grappigere vrouw ziet sjansen! Zij dacht dat zij als enige een jongere vent aan de haak kon slaan.
p.s.
Als ze echt van die jongen houdt dan had ze vanaf dag een gekeken. Ze kwam nogal ongeinterresseert over. Alsof ze er tegen haar wil zat. Misschien heeft ze al besloten dat het uit is als hij niet met die 250.000 gulden naar buiten komt.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_200915
Was zij het ook niet die hem op heeft gegeven. Waarschijnlijk wilde ze dus sowieso al van hem af.
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 13:40:00 #10
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_200916
Als je alleen voor 250.000 besluit of je iemand wel of niet wil houden....
wat is in godsnaam 250.000,- ?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 13:42:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200917
quote:
op 10-15-1999 om 01:40 PM schreef Maurisico het volgende:
Als je alleen voor 250.000 besluit of je iemand wel of niet wil houden....
wat is in godsnaam 250.000,- ?

een kein huisje tegenwoordig... kopen... schoppen ...klaar

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_200918
HET TREFT MIJ ALS JAMMERLIJK....

Dat ik dit interview niet gezien heb, heeft iemand er misschieen een stream of sample van? Tuurlijk is die chick van Maurice zo jaloers als de tering, misschien probeerde ze ongeinteresseerd over te komen zo van 'Ach, hij komt wel weer terug bij mij' want niet om het een of ander, maar die gast ziet er wel goed uit (ja, dat kan een hetero gozer ook echt wel zien ) Beter als die macho Bart in ieder geval, daarom denk ik dus ook dat Sabine Karin eruit wil hebben puur en alleen omdat zij Maurice wil hebben!!!!

Grtz,

MiRR0RMaN.
Het was zo donker dat ik Tineke de Nooy, die met een vaart van 65km. p/u niet aan zag komen. Daar gaat mn vrachtauto....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')