De tent afbrekenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:37 schreef mane het volgende:
Wat doe je dan als je in een restaurant zit en vlakbij jouw tafeltje zitten twee leuke homo's te eten en elkaar verliefd in de ogen te staren?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:35 schreef VaderJacob het volgende:
Kom ik net terug van het station met een smullerburger, pc nog aan afijn.
Ik zo op fok en ik wil een hap nemen![]()
Staat er ineens zo'n gay banner bovenaan, met daarin de woorden "leuke gays"![]()
Leuk en aardig die homo rechten maar ik heb geen trek meer in mijn broodje![]()
Een feyenoordsupporter?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Veel woorden, weinig daden....
Grootspraak
Nee ik ben een rijke Europeaan, gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:41 schreef Dibble het volgende:
ga dood aan honger.
Nou je zou een herzenloze "supporter" kunnen zijn ja..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:40 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Een feyenoordsupporter?
Of mag ik een klinker kopen?
Oequote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:42 schreef Adelante het volgende:
Wees blij dat je geen smullerfrikandel had gekocht!
stel je anders even aan ofzo..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:54 schreef VaderJacob het volgende:
Ik stel me niet aan het was traumatisch![]()
neej, nu wil je een hete worst inplaats van zo'n broodje fnie?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:35 schreef VaderJacob het volgende:
Kom ik net terug van het station met een smullerburger, pc nog aan afijn.
Ik zo op fok en ik wil een hap nemen![]()
Staat er ineens zo'n gay banner bovenaan, met daarin de woorden "leuke gays"![]()
Leuk en aardig die homo rechten maar ik heb geen trek meer in mijn broodje![]()
Maar niet naar mijn smullerburgerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
stel je anders even aan ofzo..
ja ik hap![]()
ik krijg alleen maar relatie dingen, is het een voorteken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:37 schreef Gamer_V het volgende:
Het zijn gerichte advertenties, die van google.
Ik heb dating voor 50-plussersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:02 schreef Game_Error het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar relatie dingen, is het een voorteken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |