terwijl je wel aircos hebt in hotelkamers, in de rest van het hotel ook jongeren zitten, en een normale badkamer hebt? ik zie niet waarom je in hemelsnaam niet voor een hotel koosquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:41 schreef Thrilled het volgende:
Je had 3 soorten tenten, wij hadden de middelste soort, de duurste waren al bezet dus we konden niets beters krijgen.. de duurste hadden wel normale bedden, hadden stroom, en voorrang op een koelkastje.. een appartementje/hotel is ook niks.. dan zit je alleen op je kamer.. op een camping praat je veel eerder met andere mensen enzo.. veel gezelliger..
Ja dat begrijp ik dan ook niet. Je gaat wel met het vliegtuig i.p.v. de bus, maar om dat te compenseren zit je op een camping? Of hoe moet ik dat zien? Appartementen zijn vaak ook schijt, maar nooit zo erg als bijv. een camping zoals jij beschrijft hier.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:41 schreef Game_Error het volgende:
[..]
terwijl je wel aircos hebt in hotelkamers, in de rest van het hotel ook jongeren zitten, en een normale badkamer hebt? ik zie niet waarom je in hemelsnaam niet voor een hotel koos
nou sorry hoor maar de pas waarbij je je lichaam 180 graden draait, noem ik de draai.. doe jij anders eens even lief uitleggen wat jumpen is, en waar ik mijn voet brak ok?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:25 schreef De_Ananas het volgende:
''De draai''
Je weet niet eens wat jumpen is man appie
Nee, maar ''oldskool jumpen'' was niet zo fucking debiel met ''een draai''quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nou sorry hoor maar de pas waarbij je je lichaam 180 graden draait, noem ik de draai.. doe jij anders eens even lief uitleggen wat jumpen is, en waar ik mijn voet brak ok?
Begin aub niet over soorten jumpen AUBquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, maar ''oldskool jumpen'' was niet zo fucking debiel met ''een draai''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |