nee kan niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:13 schreef ScofieldBurrows het volgende:
is er geen mogelijkheid om via PayPal te kopen, dat kan namelijk wel bij Ralph Lauren, maar die shipt dan weer niet naar Nederland
ja, dat was toch al duidelijk?quote:
Dollar staat zeer gunstigquote:Op woensdag 19 september 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Top! Van de week even een bestelling doen. Dollar is nu ook wel gunstig toch?
waarschijnlijk hebben ze nu goede afspraken gemaakt met FedEx en de NL Douane. Ben iig blij mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:35 schreef Japin het volgende:
Eindelijk! Dan nu toch echt mijn eerste bestelling. Nog even voor de duidelijkheid: Mijn polo's en shirtjes zijn allemaal M en mijn overhemden zijn maat 39/M. Dat wordt dus polo's en overhemden in maatje S bestellen toch? Ben 1.83 en heb een slank tot normaal postuur.
Iemand enig idee waarom het ineens weer mogelijk is trouwens? Hier zal Ellen wel van balen
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef Mert het volgende:
[..]
Dollar staat zeer gunstig![]()
Op dit moment: 1.00 USD = 0.715540 EUR
28% korting![]()
dollar is zeker gunstig, helemaal nu de Fed de rente met ,5 % heeft verlaagd. dollar blijft maar dalen.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Top! Van de week even een bestelling doen. Dollar is nu ook wel gunstig toch?
20% btw als je pakketje door de douane wordt onderschept..quote:Op woensdag 19 september 2007 11:22 schreef cs-Blade het volgende:
Net even een accountje aangemaakt…
Wat komt er nu allemaal bovenop de prijs aan kleding die ik bestel (laten we voor het gemak zeggen 100 dollar)?
$100 kleding
$45 verzendkosten ($50.01-100 in EU)
Komen hier alleen nog invoerrechten bij als je pech hebt? En hoeveel is dit? Btw-tarief?
ga er van uit dat je het bedrag in dollars (kleren + verzendkosten) uiteindelijk kwijt bent in euro's, dan zal het wel iets meevallen uiteindelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 11:22 schreef cs-Blade het volgende:
Net even een accountje aangemaakt…
Wat komt er nu allemaal bovenop de prijs aan kleding die ik bestel (laten we voor het gemak zeggen 100 dollar)?
$100 kleding
$45 verzendkosten ($50.01-100 in EU)
Komen hier alleen nog invoerrechten bij als je pech hebt? En hoeveel is dit? Btw-tarief?
Zo blij zijn de Canadezen niet met de online shop want zij betalen nu nog steeds heel veel.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:51 schreef DaveC het volgende:
Een Amerikaanse dollar is op dit moment net zoveel waard als een Canadese dollar, hebben de Canucks ook weer wat te lachen. En Bush moet nog 18 maanden, dus voorlopig is voor ons alles bij A&F in de aanbieding
Volgens mij hoorde ik daar bijquote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef postman het volgende:
haha, zelfs ik kreeg 't mailtje.
Ik, degene die er persoonlijk voor heeft gezorgd dat ze niet meer naar NL leverden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |