HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!! werd wel een keertje tijd!quote:Op maandag 17 september 2007 19:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Nederland staat erbij, heb net een bestelling geplaatst van een paar honderd dollar![]()
![]()
![]()
wat zou het aan verzendkosten zijn als je via Ellen had geplaatst..?quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:00 schreef Ace1 het volgende:
Verzendkosten 40$ volgens mij...
Inkoopactie!
FedEx levert je bestelling en zij sturen je altijd een naheffing.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:02 schreef Joenes het volgende:
Wat zijn de verzendkosten eigenlijk? En loop je een groot risico op extra doane invoer toeslag of is de ervaring dat dat wel meevalt?
vreemd...wat had je besteld dan? want ik heb ooit een keer 1 shirt besteld van $39.50 waarbij ik een naheffing kreeg van rond de 9 euro ofzo...dacht dat ze het eerder bij grotere bestellingen deden....hebben ze jouw bestelling dan gewoon niet bekeken of zoiets?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef Ace1 het volgende:
Niet altijd... ik heb ook een x geen naheffing gehad.
Waren 2 tees volgens mij toen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:22 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
vreemd...wat had je besteld dan? want ik heb ooit een keer 1 shirt besteld van $39.50 waarbij ik een naheffing kreeg van rond de 9 euro ofzo...dacht dat ze het eerder bij grotere bestellingen deden....hebben ze jouw bestelling dan gewoon niet bekeken of zoiets?
Niet veel, sueded is wat gladder, brushed ziet er wat ruwer uit, Zal wel iets anders gewassen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:37 schreef ScofieldBurrows het volgende:
(Logo Tees) wat is het verschil tussen sueded cotton en brushed cotton??
Ik heb nog nooit een naheffing gehad, en in de laatse 3 jaar is er 2 keer wat opengemaakt. De douane kijkt waarschijnlijk voornamelijk of het door een particulier is verzonden of door een bedrijf. En als er geen prijskaartjes aanzitten kunnen ze moeilijk de waarde bepalen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:44 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
FedEx levert je bestelling en zij sturen je altijd een naheffing.
directe bestellingen vanaf abercrombie.com worden door fedex verstuurd, en fedex heeft mij altijd een naheffing gegeven, zij weten dan ook dat het van een bedrijf afkomt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:10 schreef DaveC het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een naheffing gehad, en in de laatse 3 jaar is er 2 keer wat opengemaakt. De douane kijkt waarschijnlijk voornamelijk of het door een particulier is verzonden of door een bedrijf. En als er geen prijskaartjes aanzitten kunnen ze moeilijk de waarde bepalen.
Topic lezen.. of vorige.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:01 schreef Kurany het volgende:
weet iemand hoe je in die clearance section terecht kan komen?
zat al dit topic te lezen maar kon het niet vinden, zijn ook al veel reacties.. wat voor cookie hack dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Topic lezen.. of vorige.
Via een cookie hack of ff connecten via een US proxy.
Als je FireFox gebruikt dan moet je deze plugin installeren:quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Kurany het volgende:
[..]
zat al dit topic te lezen maar kon het niet vinden, zijn ook al veel reacties.. wat voor cookie hack dan?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Als je FireFox gebruikt dan moet je deze plugin installeren:
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/573
Na de installatie staat er dan in het menu Extra een menuoptie genaamd Cookie Editor en daarmee moet je de cookie anf-country opzoeken en daarna de waarde ervan wijzigen van NL naar US.
Als je dit hebt gedaan moet je eerst de A&F website refreshen voordat de CLEARANCE link er pas bij komt te staan.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:07 schreef Qlubtempo het volgende:
Dus je kan nu weer gewoon vanuit NL bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |