Zit zwaar te twijfelen of ik die crewneck gewoon in S bestel....quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:17 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
ja die zijn idd ook lang
Als je bij tees een S hebt zou ik voor crewnecks ook een S nemen, die blauwe waarvan ik een tijdje terug een foto heb geplaatst blijkt namelijk een M te zijn, en valt behoorlijk ruim.quote:Op zondag 2 september 2007 17:04 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Zit zwaar te twijfelen of ik die crewneck gewoon in S bestel....
Tshirts S zijn me niet te kort iig.... en dan zijn de mauwen tenminste niet te lang.
Van wat ik zo heb gezien is alles dit jaar iets groter, dus misschien kun je beter wachten tot volgend jaarquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:27 schreef Ace1 het volgende:
...te lange mouwen vind ik 3x niks...
Ik denk niet dat volgend jaar de mauwen korter zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:11 schreef DaveC het volgende:
[..]
Van wat ik zo heb gezien is alles dit jaar iets groter, dus misschien kun je beter wachten tot volgend jaar![]()
Dat spul van mij komt uit Oregon, als je op de kassabon kijkt zie je tax: 0.00, heel wat anders dan de 20% BTW die we hier volgend jaar krijgen. Maar die Ellen woont toch in Pennsylvania, daar betaal je 6%, berekend ze dat ook door of niet?
Niet binnenkort.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:14 schreef ScofieldBurrows het volgende:
wanneer komt Abercrombie naar Amsterdam / PC Hooftstraat?
en heeft iemand onderzocht of er in Belgie of in Duitsland Abercrombie retailers zijn, waar we even een dagje inkopen kunnen doen?
Wat heb je allemaal gekocht?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:23 schreef iosubSyS het volgende:
Net terug van mn vakantie in de VS, wat is het toch fijn shoppen bij A&F met zo'n lage dollar koers!
ze hebben alleen het valutateken veranderd, dus het is niet echt een goed idee om daar groot in te slaan, ik heb er alleen een polo gekocht (50 pond dus). Wel knappe meiden lopen er rondquote:Op maandag 10 september 2007 19:57 schreef ScofieldBurrows het volgende:
mensen ik wil naar Londen de flagshipstore.. weet iemand misschien hoe de prijzen daar zijn?.. wat kost een shirt dat op de website 30 dollar is in de flagshipstore in Engelse ponden?
sorry heb ik niet, je moet wel weten waar het is, want je herkent de zaak alleen aan de models die ervoor staan, er staat niet hun naam op de gevel. Het is een groot oud wit gebouw met een hek er omheen, ziet er zeker vet uit.quote:Op maandag 10 september 2007 20:47 schreef Ace1 het volgende:
Picss///111!!!
Volgens mij lukt het wel met een cookie editor extensie voor FF.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef DaveC het volgende:
We kunnen dan straks ook de clearance section weer zien? Want dat lukt niet vanuit NL, ook niet als je inlogt met een US account.
Heb ik geprobeerd. Ik heb een Mac en die cookie editor voor FF zou moeten werken, maar dat doet ie dus niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het wel met een cookie editor extensie voor FF.
nee, want de clearance is alleen voor US klanten, al kun je als buitenlandse klant alsnog die clearance items bestellen doormiddel van de bekende trucjes.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef DaveC het volgende:
We kunnen dan straks ook de clearance section weer zien? Want dat lukt niet vanuit NL, ook niet als je inlogt met een US account.
mijn idee.. ff wat winteraankopen doen.. tegen deze dollarprijzenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:28 schreef JvA-8 het volgende:
Dan doe ik mee! gelijk wat shirts en truien bestellen..
Kan dus alleen als je een US ipadres hebt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:26 schreef ScofieldBurrows het volgende:
heb je de directe link naar die clearance site?
Hoeft niet, kan ook vanuit nederland clearance bekijken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:44 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Kan dus alleen als je een US ipadres hebt.
Komt door de Nederlandse douane. Die doen een beetje moeilijk wat betreft de afhandeling.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef ScofieldBurrows het volgende:
wat me opvalt is dat als je je shopping bag wil afrekenen, er iets van 300 landen in de lijst staan maar geen Nederland..?? zijn we gedegradeerd naar een 3e wereld land ofzo?
Nederland staat erbij, heb net een bestelling geplaatst van een paar honderd dollarquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:36 schreef Ace1 het volgende:
Nu eerst nog afwachten of ze NL er echt in het lijstje bijzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |