probeer je mij nu weg te cijferen of op mijn nummer te zetten..quote:Een nummer is niet hetzelfde als een cijfer
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Goofup het volgende:
[..]
probeer je mij nu weg te cijferen of op mijn nummer te zetten..
of is dat hetzelfde?
Is volgens mij ook gratisquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Devlinsect het volgende:
1850 is beter
ik zal voortaan op mijn tellen passenquote:
1850 is ook ¤ 1,30 p/gquote:
Is dat niet alleen naar vaste nummers dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:28 schreef lennart12 het volgende:
Bij 1850 óf 1888 is het tot 10 minuten lang bellen tegen 1,30 ¤ p/g. Ook mobiel. Dan kan je als je weet dat je lang belt toch sowieso hun beter bellen, want 10 minuten mobiel bellen is zo'n 2-3 euro
Weet niet, kan wel. Dan is 't toch nog steeds goedkoper?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:35 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Is dat niet alleen naar vaste nummers dan?
Mensen die niet beter weten lijkt me. Helaas is dat mogelijk ja..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Étoile het volgende:
Wie gaat er nou 1 euro 30 per gesprek betalen terwijl bijna iedereen of internet of een mobiele telefoon met wap/umts zijn. Ik snap het echt niet.
Daar komt dan ook nog eens bij dat vroeger (toen alles beter was) nog gratis/tegen lokaal tarief een nummer kon opvragen. Geweldig joh, die marktwerking.
Ik heb het 1 keer moeten gebruiken om een bedrijf te bellen toen ik in de auto zat (was mijn jas vergeten bij dat bedrijf en ze zouden bijna gaan sluiten) en nee, ik heb geen UMTS abonnement... Vond het toen wel handig voor die ene keer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:09 schreef Étoile het volgende:
Wie gaat er nou 1 euro 30 per gesprek betalen terwijl bijna iedereen of internet of een mobiele telefoon met wap/umts zijn. Ik snap het echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |