Dus je gaat in beroep terwijl je weet dat er weinig aan te beginnen is en je laat het departement van Ministerie van Justitie nog is ff doorwerken voor jou bekeuring-kje?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef FortunaHome het volgende:
Die in mijn topic lopen te zeuren als ik beroep wil aantekenen tegen een bekeuring.
Stel jullie toch niet zo aan... ik zeg: Beroep aantekenen zodat er tenminste gewerkt wordt voor de centjes die ik naar CJIB moet overmaken.
Bekeuring
Moraalridders
CJIB
Politie
Als het alternatief is een teringtokkie als jij te zijn, dan maar een moraalridder.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef FortunaHome het volgende:
Die in mijn topic lopen te zeuren als ik beroep wil aantekenen tegen een bekeuring.
Stel jullie toch niet zo aan... ik zeg: Beroep aantekenen zodat er tenminste gewerkt wordt voor de centjes die ik naar CJIB moet overmaken.
Bekeuring
Moraalridders
CJIB
Politie
Goed argument! Want dat is natuurlijk wat agenten doen wanneer ze niet op straat lopen - beroepschriften doornemen en beoordelen..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:00 schreef Devlinsect het volgende:
En dan zeiken zeker dat er geen genoeg blauw op straat loopt.![]()
Zo kom je niet over. Met je stupide actie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom ben ik nou een josti en een tokkie
Ben gewoon een brave HBO student :p
Misbruik maken van je rechten = pauper. En in dit geval is dat zo. En je verhaal van minimumloon uitzendmiepjes klopt niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:09 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Goed argument! Want dat is natuurlijk wat agenten doen wanneer ze niet op straat lopen - beroepschriften doornemen en beoordelen..Tegenwoordig word dat gedaan door minimumloon-uitzendmiepjes op een kantoortje in de randstad..
En waarom zeurt iedereen daar zo over? Natuurlijk zal hij die bekeuring gewoon moeten betalen. Echter, zolang de mogelijkheid bestaat om daartegen in beroep te gaan mag je daar gebruik van maken. Dan ben je geen pauper, dan ken je je rechten.
Dat je die bekeuring in de eerste instantie kréég, da's wat anderseenrichtingsverkeer is eenrichtingsverkeer, ontheffing of niet..
Misbruik maken van je recht om ergens te komen (want ik kan zonder pasje of bigfoot niet over dat paaltje heen) is idd asociaal - zoals in mijn post stond. Protest aantekenen tegen een boete (of deze nu terecht is of niet) is gewoon je goed recht als burger. Daarvoor is die optie er. Dus dan spreek je niet van misbruik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Misbruik maken van je rechten = pauper. En in dit geval is dat zo. En je verhaal van minimumloon uitzendmiepjes klopt niet.
oh je bedoeld SHEEPLE!quote:
Dat geeft alweer eens te meer aan dat het niveau van de opleidingen alleen maar nog meer aan het zakken is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef FortunaHome het volgende:
Waarom ben ik nou een josti en een tokkie
Ben gewoon een brave HBO student :p
Precies!! Laat ze maar eens wat doen voor die centen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef FortunaHome het volgende:
Bekeuring
Moraalridders
CJIB
Politie
Je blaat net zo dom als je avatar; recht op WW heb je alleen wanneer je 45 weken of langer aaneengesloten gewerkt hebt. Dat vervalt niet na 6 maanden maar is afhankelijk van hoe lang je gewerkt hebt. Een bijstandsuitkering krijg je alleen wanneer daar een gegronde reden voor is en "ik heb geen zin meer" is dat in ieder geval niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
Hallo,
ik wil graag WW en na de 6 maanden een bijstand uitkering. Ik ga niet meer werken. Geen zin meer in en ik heb het recht op deze uitkeringen als Nederlander.
Groeten,
SadKingBilly
Wie z'n schuld is het dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef FortunaHome het volgende:
Ja meneer agent ik zal meteen betalen want het is mijn eigen domme schuld
Normale mensen noemen dat volwassenheid. Dropjosti's daarentegen komen vaak hun verwende puberteit niet voorbij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef FortunaHome het volgende:
Wat een stel brave kneuzen hier zeg... ongelofelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |