abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52044534
Die in mijn topic lopen te zeuren als ik beroep wil aantekenen tegen een bekeuring.
Stel jullie toch niet zo aan... ik zeg: Beroep aantekenen zodat er tenminste gewerkt wordt voor de centjes die ik naar CJIB moet overmaken.

Bekeuring

Moraalridders
CJIB
Politie
pi_52044621
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 13:57 schreef FortunaHome het volgende:
Die in mijn topic lopen te zeuren als ik beroep wil aantekenen tegen een bekeuring.
Stel jullie toch niet zo aan... ik zeg: Beroep aantekenen zodat er tenminste gewerkt wordt voor de centjes die ik naar CJIB moet overmaken.

Bekeuring

Moraalridders
CJIB
Politie
Dus je gaat in beroep terwijl je weet dat er weinig aan te beginnen is en je laat het departement van Ministerie van Justitie nog is ff doorwerken voor jou bekeuring-kje?

En dan zeiken zeker dat er geen genoeg blauw op straat loopt.

Triest jochie.
pi_52044646
quote:

Bekeuring

Moraalridders
CJIB
Politie
Als het alternatief is een teringtokkie als jij te zijn, dan maar een moraalridder.

Pauper.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52044694
Damn TS wat ben jij een trieste gast.
"Die mensen nog even voor hun centjes laten werken"
Ze hebben het drukker dan jij het ooit zal krijgen, met je pauperleventje.
pi_52044865
Pauper.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_52044907
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:00 schreef Devlinsect het volgende:
En dan zeiken zeker dat er geen genoeg blauw op straat loopt.
Goed argument! Want dat is natuurlijk wat agenten doen wanneer ze niet op straat lopen - beroepschriften doornemen en beoordelen.. Tegenwoordig word dat gedaan door minimumloon-uitzendmiepjes op een kantoortje in de randstad..

En waarom zeurt iedereen daar zo over? Natuurlijk zal hij die bekeuring gewoon moeten betalen. Echter, zolang de mogelijkheid bestaat om daartegen in beroep te gaan mag je daar gebruik van maken. Dan ben je geen pauper, dan ken je je rechten.

Dat je die bekeuring in de eerste instantie kréég, da's wat anders eenrichtingsverkeer is eenrichtingsverkeer, ontheffing of niet..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:11:18 #7
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_52044962
Zet de frituur aan en hang je hoofd erin jostitokkie.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_52044995
Waarom ben ik nou een josti en een tokkie
Ben gewoon een brave HBO student :p
pi_52045018
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef FortunaHome het volgende:
Zo kom je niet over. Met je stupide actie.
pi_52045090
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:09 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Goed argument! Want dat is natuurlijk wat agenten doen wanneer ze niet op straat lopen - beroepschriften doornemen en beoordelen.. Tegenwoordig word dat gedaan door minimumloon-uitzendmiepjes op een kantoortje in de randstad..

En waarom zeurt iedereen daar zo over? Natuurlijk zal hij die bekeuring gewoon moeten betalen. Echter, zolang de mogelijkheid bestaat om daartegen in beroep te gaan mag je daar gebruik van maken. Dan ben je geen pauper, dan ken je je rechten.

Dat je die bekeuring in de eerste instantie kréég, da's wat anders eenrichtingsverkeer is eenrichtingsverkeer, ontheffing of niet..
Misbruik maken van je rechten = pauper. En in dit geval is dat zo. En je verhaal van minimumloon uitzendmiepjes klopt niet.
pi_52045282
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Misbruik maken van je rechten = pauper. En in dit geval is dat zo. En je verhaal van minimumloon uitzendmiepjes klopt niet.
Misbruik maken van je recht om ergens te komen (want ik kan zonder pasje of bigfoot niet over dat paaltje heen) is idd asociaal - zoals in mijn post stond. Protest aantekenen tegen een boete (of deze nu terecht is of niet) is gewoon je goed recht als burger. Daarvoor is die optie er. Dus dan spreek je niet van misbruik.

Blijft natuurlijk een domme actie, TS had gewoon beter moeten weten dan daarin rijden. En gewoon de straf dragen daarvoor (aka. de boete dus)
-
-
pi_52045398
quote:

Moraalridders
oh je bedoeld SHEEPLE!

BEEEEEEHHHH is het enige wat ze kunnen roepen, ze zijn bang en doen rillend braaf wat vadertje staat blaft, want het staat in de wet en dat hebben WE (!!!) afgesproken.

zelf nadenken is er niet meer bij... moraalridderlarij is ook een relige lijkt het wel, want het staat in een boekje dus 't is waar!

kan iemand me aanwijzen waar mijn pootafdruk staat onder dat contract?

los van het feit dat je niet in de tegengestelde richting een straat in mag rijden...
pi_52045417
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef FortunaHome het volgende:
Dat geeft alweer eens te meer aan dat het niveau van de opleidingen alleen maar nog meer aan het zakken is.
pi_52045490
Hallo,

ik wil graag WW en na de 6 maanden een bijstand uitkering. Ik ga niet meer werken. Geen zin meer in en ik heb het recht op deze uitkeringen als Nederlander.

Groeten,

SadKingBilly
pi_52045558
quote:

Bekeuring

Moraalridders
CJIB
Politie
Precies!! Laat ze maar eens wat doen voor die centen.

En mensen die domme reacties plaatsen. Iemand die dit beroep afhandeld is al zeker geen agent die op straat loopt slimmerdjes. Misschien moeten jullie ook maar HBO gaan doen net zoals Fortuna.
pi_52045664
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
Hallo,

ik wil graag WW en na de 6 maanden een bijstand uitkering. Ik ga niet meer werken. Geen zin meer in en ik heb het recht op deze uitkeringen als Nederlander.

Groeten,

SadKingBilly
Je blaat net zo dom als je avatar; recht op WW heb je alleen wanneer je 45 weken of langer aaneengesloten gewerkt hebt. Dat vervalt niet na 6 maanden maar is afhankelijk van hoe lang je gewerkt hebt. Een bijstandsuitkering krijg je alleen wanneer daar een gegronde reden voor is en "ik heb geen zin meer" is dat in ieder geval niet.

En hoewel je er gebruik van MAG maken "als Nederlander", het HOEFT niet. Of snap jij dat niet zo goed?
-
-
pi_52046520
Een echte vent accepteert de boete / straf als hij wat fout gedaan heeft.
Een dropjosti / pauper / loser / kneus gaat tegen een boete in terwijl hij zelf dondersgoed weet dat hij fout zat.

Rara, wat is de TS'er.
pi_52046724
Ik denk een dropjosti etc...

Wat een stel brave kneuzen hier zeg... ongelofelijk

Ja meneer agent ik zal meteen betalen want het is mijn eigen domme schuld
pi_52046754
Anaalridders
Bier en tieten!!
pi_52046757
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef FortunaHome het volgende:

Ja meneer agent ik zal meteen betalen want het is mijn eigen domme schuld
Wie z'n schuld is het dan? .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52046847
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef FortunaHome het volgende:
Wat een stel brave kneuzen hier zeg... ongelofelijk
Normale mensen noemen dat volwassenheid. Dropjosti's daarentegen komen vaak hun verwende puberteit niet voorbij.
pi_52046925
Ben het met TS eens. De politie moet eens boeven vangen. Geldkloppen voor die kleine klote 'overtredingen'.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:36:38 #23
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52046944
rigged
pi_52046981
Niet geschoten is altijd mis.. daar gaat het om.

Had er vorig jaar eentje voor onverzekerd rijden. Had de verzekering mij eruit gegooid omdat ik 1 incasso had gemist en die niet had betaald (volgende maanden werden steeds ingehouden)

Heb ik laten voorkomen en de rechter heeft er 200 euro van gemaakt ipv 320

Laat mij maar een josti zijn, spaart me wel 120 euro. Grammetje coke en nog wat biergeld

Oh jee... nu ben ik een nog ergere josti
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:41:54 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_52047096
Whehe, Zitterd de gekste!!1111
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')