Small s.
Ik bedoel niks negatief hoor. Ik vond het wel schattig en grappig die opmerking!
Gewoon lekker doorgaan met posten.
[Dit bericht is gewijzigd door Thought_Police (Datum 15 Oktober 1999).]
[/quote]
Wat bedoel jíj nou weer?
Is bar een vrouw? bar? oh , je bedoelt barT !
Snap jij'm , snap ik'm !
Onder het eten (of net na) kijken we altijd The Fresh Prince of Bell Air (rulez 100x meer dan BB) .. stel je al voor .. lekker gezellig BB kijken zeker Vind het wel leuk om te kijken (in mijn eentje als ik druk bezig ben met huiswerk of Fok! ofzo), maar doe het gewoon om 20:00 .. En wie kijkt er nou GTST dan?! En het journaal komt toch wel weer om 22:00 ofzo voorbij..
Ik tape BB voortaan wel.
quote:
op 10-15-1999 om 12:05 AM schreef Malony het volgende:
Je kan ook de aflevering tapen.Kan je kijken wanneer je wilt... voor je werk ...na je werk....'s nachts...de volgende dag.....
Of na afloop van de 100 dagen. Kan Maurice nog een kleine 40 uur BB kijken samen met z'n (ex?) vriendin. En dan alles uitleggen, jaja...
Als Nederland geld kon verdienen met ouwehoeren tijdens het werk (o.a., maar de laatste tijd vooral over BB), sjesus wat zouden we dan rijk worden.
aan deze draad zie ik dus eigenlijk hoe verslaafd we met zijn allen zijn.
We veroordelen het, en blijven maar kijken.
Maar ja:
1. het houdt ons van de straat
2. je kunt er lekker over kankeren en nog vroeger de reacties hiero plaatsen...
Go, forummers, GO !!!
Dat is kut, want vette Mona, Domme sabine, Etter Ruud (die is gemeen, let op mijn woorden) en wijsneus (ik heb gestudeerd, yeah right donderop) Bianca.....
Zijn gaaf!
quote:
op 10-16-1999 om 12:22 AM schreef smallsister het volgende:
Maar....ze vinden GTST dus wel belangrijker bij HMG!!!!!
quote:
op 10-15-1999 om 06:38 PM schreef Robje © het volgende:2. je kunt er lekker over kankeren en nog vroeger de reacties hiero plaatsen...
Hebben meer mensen gemerkt dat je IRL veel minder vals roddelt over vrienden en familie als je die behoefte helemaal kunt uitleven op een stel malloten die voor een beetje geld zichzelf onsterfelijk belachelijk zitten te maken op tv? Ik voorzie in heel Nederland opmerkelijk weinig familieruzies aan het kerstdiner dit jaar: "Opa toch nog homo op z'n ouwe dag? Who cares, heeft iemand die monsterlijke kerstjurk van Mona gezien gisteren?" Over sociaal nut gesproken...
Wanneer deze topic nog actief is...
Dan een Goede Morgen allemaal
KoffieTIJD
quote:
op 10-16-1999 om 12:27 AM schreef Gaby het volgende:
[QUOTE]op 10-16-1999 om 12:22 AM schreef smallsister het volgende:
Maar....ze vinden GTST dus wel belangrijker bij HMG!!!!!
[/quote]
De baby's huggieen hier in ieder geval nog vrolijk door. Maar blij zullen Mr advertisement & Vo zeker zijn. Puur puur puur
Klinkende munt!!
zal dit ten goede komen aan de uitzendingen en de kijkcijfers?
en het is zaterdag wat moet ik vannavond doen?
Maar ach, als je ziet hoe MONA der tieten vasthoudt als ze rent, wie wil er dan nog neuken (zien).....?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |