abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200888
ik vind het juist weer cool, kan ik lekker onder het eten kijken, maar goed zo heeft iedereen weer wat joh that's life
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_200889
"dit snap ik dan weer niet"

Small s.
Ik bedoel niks negatief hoor. Ik vond het wel schattig en grappig die opmerking!
Gewoon lekker doorgaan met posten.

[Dit bericht is gewijzigd door Thought_Police (Datum 15 Oktober 1999).]

I'm objective; I object to everything.

vrijdag 15 oktober 1999 @ 00:25:00 #28
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_200890
Juist, cirkel weer rond....

BB = just like life, maar dan anders......

vrijdag 15 oktober 1999 @ 02:38:00 #29
691 luciano
ondertitelloos
pi_200891

in jou stukje zei je dat is bij sbs man...maar bar is een vrouw...vandaar....goedemorgen

[/quote]

Wat bedoel jíj nou weer?
Is bar een vrouw? bar? oh , je bedoelt barT !
Snap jij'm , snap ik'm !

vrijdag 15 oktober 1999 @ 03:32:00 #30
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_200892
Ik vind Bigbrotheriaanse spraakverwarringen erg leuk. Snap het allemaal best, als je er maar lang genoeg over doet om te lezen wat er staat. Gelukkig is het medium internet er mede voor om terug te kunnen lezen wat iemand zei/bedoelde/insinueerde. Daar ik donderdags altijd een late diens heb (zusters hebben dat weleens) mis ik altijd het briljantste stuk tv. (nou ja, altijd, het loop nog maar een week of wat, maar soit.)
Ik neem BB, beide uitzendingen, op en ga dan na mijn late dienst heerlijk hangen op de chaise longue en spoel heen en weer tussen de hoogtepunten van de BB avond. Het ontspant. Ik voel me er vrij bij. Het lijkt alsof iedere zenuw in mijn moede en brakke lijf een momentje voor zichzelf neemt. Het is GVD net koffietijd, maar dan 's avonds. Wat zal mij het dan bommen (en elk ander vlot en hip type van de jaren negentig) dat ze "het" een uur eerder uitzenden. Ik en mijn Neckerman/VCR malen daar niet om. Toch?
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 03:42:00 #31
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_200893
Oh ja, nogiets.
Die tatoo van Bianca is volgens mij het poppetje van Bram Stokers Dracula, die de video (12,95, Blokker of zo) siert. Of had men dat al gededucteerd?
Ben te zaai voor een signature
pi_200894
Op de frontpage staat nog geen datum waarop deze wijziging in gaat. In de Volkskrant stond vanmorgen dat dit per 1 november gebeurt. Nog twee weken om 20.00 uur dus.

pi_200895
Helemaal terecht 20:00 is bedoeld voor het 8 uur Journaal!
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

FOK!fossiel vrijdag 15 oktober 1999 @ 16:30:00 #34
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_200896
DIT ZUIGT!!!!

Onder het eten (of net na) kijken we altijd The Fresh Prince of Bell Air (rulez 100x meer dan BB) .. stel je al voor .. lekker gezellig BB kijken zeker Vind het wel leuk om te kijken (in mijn eentje als ik druk bezig ben met huiswerk of Fok! ofzo), maar doe het gewoon om 20:00 .. En wie kijkt er nou GTST dan?! En het journaal komt toch wel weer om 22:00 ofzo voorbij..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  vrijdag 15 oktober 1999 @ 17:04:00 #35
663 BWstudent
lees: studente
pi_200897
Het maakt mij niet uit hoelaat ze het uitzenden. Als ze het maar blijven doen.
En niet zoals de postbank op eens stoppen met de Special Blue rekening.
Op de Hogeschool kan ik de streams niet bekijken en thuis gaat het te traag (28k8)

Ik tape BB voortaan wel.

Ben blond, maar BW=Bedrijfswiskunde

pi_200898
quote:
op 10-15-1999 om 12:05 AM schreef Malony het volgende:
Je kan ook de aflevering tapen.

Kan je kijken wanneer je wilt... voor je werk ...na je werk....'s nachts...de volgende dag.....

Tijdens je werk?

Of na afloop van de 100 dagen. Kan Maurice nog een kleine 40 uur BB kijken samen met z'n (ex?) vriendin. En dan alles uitleggen, jaja...

Als Nederland geld kon verdienen met ouwehoeren tijdens het werk (o.a., maar de laatste tijd vooral over BB), sjesus wat zouden we dan rijk worden.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_200899
hehehe... wel grappig

aan deze draad zie ik dus eigenlijk hoe verslaafd we met zijn allen zijn.

We veroordelen het, en blijven maar kijken.

Maar ja:
1. het houdt ons van de straat
2. je kunt er lekker over kankeren en nog vroeger de reacties hiero plaatsen...

Go, forummers, GO !!!

May the force be with you

zaterdag 16 oktober 1999 @ 00:22:00 #38
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_200900
Maar....ze vinden GTST dus wel belangrijker bij HMG!!!!!

Dat is kut, want vette Mona, Domme sabine, Etter Ruud (die is gemeen, let op mijn woorden) en wijsneus (ik heb gestudeerd, yeah right donderop) Bianca.....

Zijn gaaf!

pi_200901
quote:
op 10-16-1999 om 12:22 AM schreef smallsister het volgende:

ik denk dat de adverteerders de gene zijn die klagen...zowel in de reclame blikken als de non spot in het programma zelf (coke/dorito's) en door ze een uur uit elkaar te zetten zijn er voor adverteerders weer meer mogenlijkheden(lees voor v meer geld) that's life
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_200902
quote:
op 10-15-1999 om 06:38 PM schreef Robje © het volgende:

2. je kunt er lekker over kankeren en nog vroeger de reacties hiero plaatsen...

Hebben meer mensen gemerkt dat je IRL veel minder vals roddelt over vrienden en familie als je die behoefte helemaal kunt uitleven op een stel malloten die voor een beetje geld zichzelf onsterfelijk belachelijk zitten te maken op tv? Ik voorzie in heel Nederland opmerkelijk weinig familieruzies aan het kerstdiner dit jaar: "Opa toch nog homo op z'n ouwe dag? Who cares, heeft iemand die monsterlijke kerstjurk van Mona gezien gisteren?" Over sociaal nut gesproken...

pi_200903
And the force will....
As they said before..
Live is a BB
Then we marry one
On(c)e in a livetime w'll know..
know the knowledge like knowing it already.

Wanneer deze topic nog actief is...
Dan een Goede Morgen allemaal
KoffieTIJD

Always present is the one who saw.
pi_200904
quote:
op 10-16-1999 om 12:27 AM schreef Gaby het volgende:
[QUOTE]op 10-16-1999 om 12:22 AM schreef smallsister het volgende:

ik denk dat de adverteerders de gene zijn die klagen...zowel in de reclame blikken als de non spot in het programma zelf (coke/dorito's) en door ze een uur uit elkaar te zetten zijn er voor adverteerders weer meer mogenlijkheden(lees voor v meer geld) that's life

[/quote]

De baby's huggieen hier in ieder geval nog vrolijk door. Maar blij zullen Mr advertisement & Vo zeker zijn. Puur puur puur

Klinkende munt!!

Always present is the one who saw.
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 12:41:00 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200905
ik vind verplaatsing naar 7 uur niet echt leuk om een paar redenen maar de belangrijkste mischien is dat er nu jonger publiek zal gaan kijken ( bewust?)

zal dit ten goede komen aan de uitzendingen en de kijkcijfers?

en het is zaterdag wat moet ik vannavond doen?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 13:47:00 #44
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_200906
Eer komt in elk geval GEEN neuken op TV, da's zeker....

Maar ach, als je ziet hoe MONA der tieten vasthoudt als ze rent, wie wil er dan nog neuken (zien).....?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')