Dat gebeurt op zich (en gelukkig) veel vaker.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef bijdehand het volgende:
Wel kut, maar als de rechter je gelijk geeft heb je de politie gepwnd![]()
Ehhh, het kenteken van de audi was verkeerd aangemaakt (2 cijfers omgedraaid). Het is niet dat het kenteken 2x uitgegeven is. Ze hebben dus ook maar 1 adres (de mijne) in het systeem, en kunnen/zullen de boete maar 1 maal uitschrijven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:31 schreef Bushmaster het volgende:
Ik mag aannemen dat men de boete(s) dubbel heeft uitgeschreven, dus ook aan de eigenaar van de Audi? Als men die twee gegevens naast elkaar legt zou het opgelost moeten zijn maar helaas, de burocratie viert hoogtij in dit land.
dat is inderdaad wel krom inderdaad, maar goed ik zou het inderdaad zo snel mogelijk laten voorkomen, dan legt de rechter waarschijnlijk ook op dat het veranderd moet worden!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:18 schreef maestro1980 het volgende:
[..]
Gekgenoeg is het beter/makkelijker als je kenteken gejat is. Dit gebeurt vaker en de burocratische instellingen weten wat ze moeten doen:
- Politie neemt PV op van diefstal
- OvJ controleerd auto
- RDW zorgt voor kenteken met duplicaatkode
- Jij bent weer wat tijd en geld kwijt aan de hele rompslomp.
Waarschijnlijk was het voor mij dus ook sneller gegaan wanneer ik eerst foto had opgevraagt en daarna bezwaar had aangetekend.
bij mij:
- Politie maakt geen PV
- OvJ controleerd auto niet
- RDW werkt niet proactief mee
- Ik ben een veelvoud aan tijd kwijt (en de TNT maar sponsoren met postzegels e.d.)
Eerlijk gezegt: als dat de enige fout in het hele stuk is teken ik er voor (mijn nederlands is niet zo goed, dus er zullen nog wel meer fouten in staan)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:14 schreef Pikkebaas het volgende:
Misschien een zeikerd, maar het is HET KLPD !
Het Korps Landelijke Politiie Diensten !!!
Niet DE !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |