beetje papier in het water tegen het strontplonzen en verder natuurlijk dat waarmee ik de bips ontdaan heb van vlokken poepquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:42 schreef -moppie- het volgende:
Je moet ook niet zoveel gebruiken.....
Nee inderdaad, dat doe je niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Misanthropist het volgende:
ik bedoel, je doet toch ook geen keukenrol in het toilet?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat doe je niet.
Maar wat wil je daar nu mee zeggen??
dat Edet toiletpapier te dik isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat doe je niet.
Maar wat wil je daar nu mee zeggen??
Als het te dik is gebruik je toch minderquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat Edet toiletpapier te dik is
dat doe ik dus ook. als het de vingertjes bedekt is het genoegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:25 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Als het te dik is gebruik je toch minder![]()
das lekker zacht voor de billetjes en je steekt er niet zo snel met je vinger doorheenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:22 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat Edet toiletpapier te dik is
dat heb ik met Page ook niet en verstopt mijn toilet niet steedsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
das lekker zacht voor de billetjes en je steekt er niet zo snel met je vinger doorheen![]()
Rubriek Vraag en Aanbod?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat heb ik met Page ook niet en verstopt mijn toilet niet steeds
ik heb nog negen rollen Edet
nu nog acht, de buren belden aan of ze een een doekje mochten lenen tijdens de verhuizing, aangezien wat omgevallen was.quote:
Ik denk niet dat het aan de pot ligt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:12 schreef Misanthropist het volgende:
1x per dag
en de pot ga ik niet vervangen
SchijtPlateau FTW!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
beetje papier in het water tegen het strontplonzen en verder natuurlijk dat waarmee ik de bips ontdaan heb van vlokken poep
geen last vanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:22 schreef redzet het volgende:
Edet is kut, het toplaagje laat altijd los.![]()
Euhmquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:54 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ja, tuijch van de woningstichting
Het zijn gewoon veel te veel laagjes, die bovendien nog veel te snel loslaten ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:31 schreef -moppie- het volgende:
[..]
das lekker zacht voor de billetjes en je steekt er niet zo snel met je vinger doorheen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |