Fronten!?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:06 schreef GangstaThug het volgende:
wat komen jullie fronten?
beetje tof doen op je zonderkamertje, jullie gaan altijd s'ochtends naar de supermarkt want dan zijn er nog geen homeys daarzo.
zielige mannetjes, wattefak man
ik onthoud je gezicht, poser.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef -SL- het volgende:
[..]
Fronten!?
Zolderkamertje?! Ik zit gewoon op mijn werk, dat jij op je zolderkamertje zit zonder je homey's..
Ga boodschappen doen ofzo..
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:10 schreef Hanstin het volgende:
Maar gaat iemand mij nog dat telefoon nummer geven dan neem ik het wel op
quote:Autostad Yigit M Vuurwerkerweg 7 Amsterdam 020-4942272
Sodetiefstraalt een end op met je ontieglijke kutkloon.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:10 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
ik onthoud je gezicht, poser.
Je weet dat je alleen tof doet online
Dankje die ga ik bellen eens ik terug ben van de psychiater (ouders vinden dat ik problemen heb met omgaan met andere mensenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
[..]
Autostad Yigit M Vuurwerkerweg 7 Amsterdam 020-4942272
waarom doe je zo boos?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sodetiefstraalt een end op met je ontieglijke kutkloon.
Moet ik eerst aan je ma vragen of niet?quote:
Onthoud mijn gezich aub niet, of onthoud je alle jongens?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:10 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
ik onthoud je gezicht, poser.
Je weet dat je alleen tof doet online
quote:
Bel jij anders ff je Ganstha brotha ?!?! jeweetsquote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd wat er voor een bericht op z'n ansswa machine staat
Vertel hem dat hij op FOK! moet kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:23 schreef Hanstin het volgende:
Wat is dit nou weer voor een lelijk ietsdie sjaak is niet eens thuis ik ben al van 13:15 bezig om die sjaak te bereiken
![]()
Ja ik ben serieus gaan bellen alleen weet ik niet hoe ik het kan opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |