Ik zou een topic verder gaan baasquote:
Maak zelf een account aan daar?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:29 schreef LENUS het volgende:
kan iemand met een partyflock account die asswah niet even een link naar dit topic sturen?
Misschien moet je dat zelf even doen.quote:
Mondje he, niet op die toonquote:Op woensdag 23 april 2008 01:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Misschien moet je dat zelf even doen.
Het is namelijk Ansswa
who cares?quote:Op zondag 4 mei 2008 01:30 schreef Becherovka het volgende:
Tering, dat ik dit destijds niet heb meegemaakt. Wát een bosmongool, heerlijk. En voor de mensen die hem plotseling gaan verdedigen: je denkt toch niet dat hij die pieken legaal verdiend heeft of wel?
Jij was toch zo begaan mijn zijn 'mooie leventje'? Leuk leven, in de criminaliteit.quote:
Geef me een gegronde reden waarom je denkt dat hij geen legaal geld binnen krijgt.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:21 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Jij was toch zo begaan mijn zijn 'mooie leventje'? Leuk leven, in de criminaliteit.
je komt zo gefrustreerd overquote:Op zondag 4 mei 2008 02:21 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Jij was toch zo begaan mijn zijn 'mooie leventje'? Leuk leven, in de criminaliteit.
Dan koop ik de baas een fatsoenlijk scheermes.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:32 schreef Liquidootje het volgende:
ringbaard. Het zit allemaal in die ringbaard.
Dude, heb je nog geen baard groei? Zo'n ringbaard is juist heel moeilijk bij te houden en dat kun je alleen doen met een super scheermesjequote:Op zondag 4 mei 2008 22:24 schreef Daury het volgende:
[..]
Dan koop ik de baas een fatsoenlijk scheermes.
Ik heb baardgroei, dus weet ik hoe je een ringbaard bijhoud ? Ik ben niet zo kansloos dat ik er uberhaupt aan begin.quote:Op zondag 4 mei 2008 22:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dude, heb je nog geen baard groei? Zo'n ringbaard is juist heel moeilijk bij te houden en dat kun je alleen doen met een super scheermesje
Dus juist een slechte kopen!
Dan schiet ie uit en moet het dan vervolgens helemaal afscheren.
Opzich wel redelijk kansloos dat je dat nog zegt..quote:Op maandag 5 mei 2008 00:04 schreef Daury het volgende:
Ik ben niet zo kansloos dat ik er uberhaupt aan begin.
Talpa![]()
I'm not a slave to trends.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:29 schreef Ruuub het volgende:
[..]
Opzich wel redelijk kansloos dat je dat nog zegt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |