Hoi Fok!kertjes
![]()
ik heb vorig week een kei coole gast ontdekt man bij t uitgaan, hij heeft me alles over chickies geleerd en hoe je eruit moet zien en moet gedragen hierbij stel ik jullie voor..
Eeyh dudes & girls, ik ben \'Ansswa ! Ik heb Dibble ontmoet bij een omin gaar feestje en we zijn dikke kameraden geworden, dus hierbij stel ik me ook evah aan jullie voor
Heey men, check.Dit zijn ik en mijn dog.Ik woon in omgeveving Rotterdam,ben 33 jaar en woon op mezelf.Verder ben ik 1.84 lang en weeg 120 kilo voor de mensen die het willen weten yo
Kom even mijn crib binnen dan geef ik even een rondleiding
Ewa hier zijn we dan, mijn Personal Training Centrum, iets wat iedere man met eigen zelfwaardigheid zou moeten hebben want jeweet men als je dit hebt kun je teh whole goddamn wereld aan
zelf breng ik hier 10 uur per dag doordeweeks door.
Om goed in shape te blijven moet je een strakke schema aanhouden, dus dat \'s een tip voor jullie
want jeweet, als je die shit opgepompt hebt ziet je body er veel strakker uit. Dus jongens, kom van je luie reet af en ga wat spieren kweken
Check die Plazma........
En dit is m\'n werkplek
, wat voor werk ik doe? Ik ik ben sellsmanager in ocassion's en heren lingerie.Een paar jaar ago werkte ik in een tampon fabriek men om voor m\'n fitness apparatuur te sparen maar nadat ik daar ontslagen was ben ik zelf het initatief gaan nemen en dat is goed uitgepakt as U see
Hmm ff de nieuwe topics van vandaag checken yo, want jeweet sinds ik Dibble ken heb ik ook Fok! ontdekt en ik was echt verbaast men van deze shizzle dus jullie zullen mij vanaf nu vaker zien verschijnen
Eeyh man, check dit isz myn prive zwembad sauna in 1
Na al dat trainen en werken raak je natuurlijk op den duur uitgeput yo, dus is dit wel een must voor een drukke businessmen like me in de late avonduurtjes, jullie mogen ook eens langsdroppen men, have a cigarette and some champagne.Jeweetwel and bring some chiks with
![]()
[b]In het midden is Chilloz, hem ken ik nog van de tijden dat ik in de tampon fabriek werkte.Onze wegen zijn daarna gaan scheiden maar we gaan altijd samen uit
.En die rechts is m\'n broertje Achmed
hij s chilll
Wat ik in het weekend doe? Dat is natuurlijk clubbin met de Boys en non stop chickies jagen want jeweet.A man\'s got to what he\'s got to do men...jeweet just relaxin\'
Eeeyh men was leuk jullie mijn leven doorgeleid te hebben, ik hoop dat jullie mij nu beter kennen en je hebben vermaakt.Fok! isz teh shit en ik zal nu zeker langsdroppen om me matties hier te checken en kom gerust eens langs bij mij yo..m\'n deur staat open voor jullie
En Dibble, je bent een goeie swa
Toedeloeeeee
Owja vergat te zeggen yo, ik ben ook nog single dus als d\'r nog een vrijgezelle dame is hiero dan weet je me te vinden, ik hoorde tevens van Dibble dat ene Yvonne nog een rijpe Hot chick was dus hierbij oproep aan haar
©Dibble
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.