de regering maakt elke maand 1100 euro aan biergeld overquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:46 schreef spoorrails het volgende:
ga werken dan was je allang je nest uit geweest
Lijkt me dat je dan al helemaal niks te klagen hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
de regering maakt elke maand 1100 euro aan biergeld over
werken voor mijn centen![]()
![]()
Dat doe je goed, vertel me je geheim.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:48 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
de regering maakt elke maand 1100 euro aan biergeld over
werken voor mijn centen![]()
![]()
OMFG ZOMG!!!!1111einsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:19 schreef Koenholio het volgende:
CHEMTRAILZZSSZZ!!!111 Einzz!!! 11!! one! !!! !!1
Dat zeiden ze ook bij Independence deej , toen hadden ze het ook misquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:24 schreef Samsonneke het volgende:
Natuurlijk niet.
Nederland is toch niet in een oorlog verwikkeld? Waarom zouden we dan aangevallen worden? Denk je soms dat de Belgen ons kikkerlandje willen veroveren?
Denk toch na voordat je zoiets post.
Nee. GEloof de wijze Samson nou maar, we worden niet aangevallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook bij Independence deej , toen hadden ze het ook mis
en nu? NU zitten we in Irak!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef Fixxxer het volgende:
Ik heb een sexbunker!
Je wordt gestraft voor al je kuttopicsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:43 schreef Het_Biertje het volgende:
klote f16 vliegtuigjes. volgensmj werd onze schoorsteen net niet geraakt
ben wel goed wakker nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |