Dat je half niet zo bruin ben als je halfbroerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
wat is je probleem mayn?
Hij is mijn halfbroer, wottefok is daar raar aan boy?
Owjaaaaaaa, waar is dat topic?!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Puckzzz en boy???
Hahahahhahaa.
Wacht maar tot je genomen wordt door je grote vriend:
[afbeelding]
boy?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
wat is je probleem mayn?
Hij is mijn halfbroer, wottefok is daar raar aan boy?
En the legend continues!quote:
Eyo sorry dan dushi, je weet one lovequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
boy?
*werpt blik naar beneden* Oh gelukkig, mijn meisjes zitten er nog!
Je moeder is een hoerrrquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
Eyo sorry dan dushi, je weet one love
heb jij een grote piemel?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
Eyo sorry dan dushi, je weet one love
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef GangstaThug het volgende:
ik en mijn crew bossen jullie tsjappies met gemak yo
[afbeelding]
fuck jullie posers, jullie zijn niks weet je.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:03 schreef GangstaThug het volgende:
23cm en bij ecgte mooie meisjes 25cm
*stemt voor!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Stel he? Het is geen kloon.... wie is er dan nog steeds tegen post-natale-abortus?
Echt, dit soort mensen bestaan helaas.....
Al is dit natuurlijk gewoon een schijtkloon.
Ik ben niet tegen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Stel he? Het is geen kloon.... wie is er dan nog steeds tegen post-natale-abortus?
Zwarte-piette-praat, je weetz!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:39 schreef frame-saw het volgende:
Mayn?
De dag dat dat gebeurt is de dag dat ik hoogspersoonlijk jouw nek omdraaiquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:59 schreef GangstaThug het volgende:
jullie doen allemaal tof, totdat ik ineens bij jullie aan tafel zit met het avond eten.
Ik play jullie zusjes maynz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |