nee mayn..die is voor zwervers gekquote:
Klapjosti.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:42 schreef GangstaThug het volgende:
Eyo wat is dat met die NL chickies?
Meestal zijn ze wel sweet enzo weet je, maarja ze zijn vaak zo hoerig en corny weet je.
Als ze nou normaal doen neem ik er wel 1tje als echte vriendin, ze zijn vaak wel lekkerder dan Anti smaatjes, maarja Anti smaatjes zijn meer classy.
Dussss doe normaal weet je, tuurlijk hit ik die NL bitches maar ik kan niet zo'n vriendin nemen weet je. Ze moeten gewoon meer classy doen.
P'z
One
Ondanks het ontbreken van punten en komma's is dit toch een behoorlijk leesbare en kernachtige zinquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Avory het volgende:
Flikker op met die stoere praatjes, zeg. Iedereen weet dat je een bleke nerd met etterende puisten bent, die nu met zijn te kleine pikkie in zijn hand zit te wachten op de reacties zodat je je kan aftrekken op die hoeveelheid aandacht die je voor het laatst hebt gehad toen je moeder je nog een laatste blik toewierp nadat ze je te vondeling had gelegd.
>>superdudesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:47 schreef GangstaThug het volgende:
wtf is een kloon gek, haten is verlaten mayn
Ik zou maar uitkijkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:45 schreef Avory het volgende:
Flikker op met die stoere praatjes, zeg. Iedereen weet dat je een bleke nerd met etterende puisten bent, die nu met zijn te kleine pikkie in zijn hand zit te wachten op de reacties zodat je je kan aftrekken op die hoeveelheid aandacht die je voor het laatst hebt gehad toen je moeder je nog een laatste blik toewierp nadat ze je te vondeling had gelegd.
Hij gaat je keihard playen.quote:
Ik beef van angst,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:53 schreef outsidr het volgende:
[..]
Hij gaat je keihard playen.
Ofzo.
Zou ik ook doenquote:
Ik eet vanavond boerenkool.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:59 schreef GangstaThug het volgende:
jullie doen allemaal tof, totdat ik ineens bij jullie aan tafel zit met het avond eten.
Ik play jullie zusjes maynz
Veel succes dan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:59 schreef GangstaThug het volgende:
jullie doen allemaal tof, totdat ik ineens bij jullie aan tafel zit met het avond eten.
Ik play jullie zusjes maynz
wat is je probleem mayn?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
en dit is je broer?
[afbeelding]
de gelijkenis is onwerkelijk
Puckzzz en boy???quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:08 schreef GangstaThug het volgende:
[..]
wat is je probleem mayn?
Hij is mijn halfbroer, wottefok is daar raar aan boy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |