In dat geval kan het nog best zo lopen dat het bedrijf moet inkrimpen door de kosten die aan de reparatie van de Nespresso verbonden zitten..quote:
Weet ik, gaat nog wat worden...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:26 schreef Gizmo112 het volgende:
Dus je kan de hele dag geen koffie meer drinken ? En het is pas half tien![]()
Handig toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:33 schreef NT-T.BartMan het volgende:
GoogleAds is je vriend! Tweede en vierde ad (op mijn scherm dan) verwijzen naar een assortiment koffiezetters en professionele apparatuur voor op het werk.
Nouja dan wacht ik liever ff tot ie terug is, misschien zit er nog wel garantie op dat ding ofzo, is beetje zonde als ik dan heel veel geld ervoor ga betalenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Staat er niet ergens een nummer op dat apparaat. Bel je gewoon een monteur op.
Laat je tenminste zien dat je je eigen zaken opknapt.
Dan bel je ze op en vraag of je nog garantie hebt op die apparaten. Zo ja, laten komen...zo nee, die baas van je laten beslissen als hij terug is. Laat je in eider geval zien dat je er wat aan gedaan hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:42 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Nouja dan wacht ik liever ff tot ie terug is, misschien zit er nog wel garantie op dat ding ofzo, is beetje zonde als ik dan heel veel geld ervoor ga betalen
Misschien vindt ie het ook wel niet zo erg![]()
Ja en dan zo de verzekering van JA MENEER U BENT WA..HAHAHAHAHAHHA VERZEKERD HAHAHAH WA-hahaha, snap je hem?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Misanthropist het volgende:
ik mag toch hopen dat je WA-verzekerd bent
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja en dan zo de verzekering van JA MENEER U BENT WA..HAHAHAHAHAHHA VERZEKERD HAHAHAH WA-hahaha, snap je hem?![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |