Cancel die bestelling (als dat mogelijk is), en ga gewoon "ouderwets" naar de supermarkt. Neem de auto mee, desnoods iemand die ook op je verhaardag komt om mee te sjouwen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:43 schreef static het volgende:
Denk je 'ik bestel een paar dagen vooraf een lading bier voor zaterdag vanwege een feestje' krijg je de melding dat dat niet op voorraad is, en dat bij de grootste supermarkt en zowat distributiecentrum in Nederland.
Heynquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:44 schreef Oldbie het volgende:
Albert?
Bezorgt de Appie ook in Cairo dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:43 schreef static het volgende:
Denk je 'ik bestel een paar dagen vooraf een lading bier voor zaterdag vanwege een feestje' krijg je de melding dat dat niet op voorraad is, en dat bij de grootste supermarkt en zowat distributiecentrum in Nederland.
`quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bezorgt de Appie ook in Cairo dan?
Dan moet ik sjouwen, ik betaal liever iemand om dat te doen.quote:
Jezus wijf, dan moet je je profile aanpassenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:02 schreef static het volgende:
[..]
`
Jezus man, ben al sinds mei weer terug.
Oeps.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jezus wijf, dan moet je je profile aanpassen
Misschien dat Alvert V. wat bijklust in de vakantie....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:07 schreef tong80 het volgende:
Dacht dat het over Albert Verlinden ging gezien de TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |