Van wie? Natasia?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:14 schreef F04 het volgende:
[..]
Redactie gaat s'nachts altijd schaken heb ik gehoord.
Je hoort wel vanalles maar beeldenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En de redaktie slaapt inmiddels zo te zien.
Dit tafereel heb ik nooit meegekregen. Wat was de aanleiding tot deze agressie? Ik heb nog nooit zoveel schoonmaaksters gezien in het huis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:01 schreef F04 het volgende:
Ik mis Natasia.
http://www.dumpert.nl/mediabase/15389/a651e2d2/index.html
Ik denk dat ze op dit moment hamburgers aan het eten zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:14 schreef F04 het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:14 schreef F04 het volgende:
[..]
Hahaha! Ik hoor allemaal geluiden van boven. Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:22 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op dit moment hamburgers aan het eten zijn![]()
Sharon had Carolien aan haar polsen vastgepakt, Saffaa ging verhaal halen en daarna ontstond de vechtpartij en de lange streamlock.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:18 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dit tafereel heb ik nooit meegekregen. Wat was de aanleiding tot deze agressie? Ik heb nog nooit zoveel schoonmaaksters gezien in het huis.![]()
Of ze slapen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Geloof ik niks van.Volgens mij zitten ze onder het genot van een pilsje en of wijntje, wedstrijdjes te doen wie van hen het hardst kan boeren of het verst kan plassen.
![]()
Aha.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:25 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Sharon had Carolien aan haar polsen vastgepakt, Saffaa ging verhaal halen en daarna ontstond de vechtpartij en de lange streamlock.
Welterusten F04!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:33 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar 'ns ga slapen.
Adios!
Adios. Trustte.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:33 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat ik ook maar 'ns ga slapen.
Adios!
Trustte, ik ga ook ff ergens anders kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:36 schreef STAP01 het volgende:
nou koppiesoep, kga nog ff op VOL kijken en dan slapen! Trustuh!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:48 schreef STAP01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net ff van Vol gejat! Let vooral wat er tussen de benen van Natasia valt! Vanuit Nadia!
http://nl.youtube.com/watch?v=JPjfbZpqs9k
Nou dan denk je fout hoor ! Vandaag wordt nog TIEN keer zo erg alsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:37 schreef DrsH het volgende:
veel meer spektakel als gisteren kunnen we niet verwachten denk ik zo maar
Ach ja wat is een mens zonder dromen en idealenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou dan denk je fout hoor ! Vandaag wordt nog TIEN keer zo erg als
gisteren voor wat betreft de Dennis-Terror !!!
Vandaag wordt een dag die je je nog lang zult heugen in de Kooi !![]()
Is dat niet wat overijverig in de vroege ochtendquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:17 schreef Lobasca het volgende:
Ramen zijn gelapt, ik ben er weer klaar voor! Mogguh altesaam![]()
![]()
Moet wel vroeg, anders staat schijnt de zon erop en krijg je strepen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:42 schreef DrsH het volgende:
[..]
Is dat niet wat overijverig in de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou dan kunnen wij nog wel even wachten want hier is geen zon te bekennenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet wel vroeg, anders staat schijnt de zon erop en krijg je strepen...![]()
![]()
![]()
![]()
Kheb hier ook nog wel een paar ramenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:17 schreef Lobasca het volgende:
Ramen zijn gelapt, ik ben er weer klaar voor! Mogguh altesaam![]()
![]()
Ach gossiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:46 schreef DrsH het volgende:
[..]
nou dan kunnen wij nog wel even wachten want hier is geen zon te bekennen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viel mij ook al op, ze snijdt 4 pistoletjes, die je toch nooit alleen opeten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:56 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Wat is Lieke van plan?
en heeft Palma geruisloos de tafel gedekt?
weet ze eindelijk hoe het hoort?
Dat zou een leuke zijn... Maar vandaag mogen er toch ook een paar utslapen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:01 schreef farscapevr6 het volgende:
morgen
lieke maakt ontbijt op bed voor iedereen..................behalve voor nix?
Omdat ze zo lekker op de foto staatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:04 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waarom slooft ze zich zo uit?
Ik begrijp er niets van.....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:04 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waarom slooft ze zich zo uit?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:06 schreef noekje het volgende:
Ik hoop dat Dennis vandaag alsnog een brief krijgt waarin staat dat die binnen een half uur opgerot moet zijn. Huub moet dan snel zijn pincet verstoppen. Dan heeft die echt iemand letterlijk jankend de poort uitgekregen.
Het lijkt voor 4 personen, misschien slaat ze Huub wel overquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:07 schreef Dementor het volgende:
Is het ontbijt alleen voor haar en huub of heeft ze het ook voor de rest gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |