Ik zou in ieder geval mijn raampjes dicht doen als ik de TS zie rijdenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:34 schreef Don_Tom het volgende:
www.ns.nl
Hoop dat ik jou niet tegen kom op de weg![]()
Na de eerste zin concludeer ik dat je pauper bent, aso! Kap ermee en koop een fatsoenlijke auto. Opgelost!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:15 schreef CJ_S het volgende:
Al jaren lang gooi ik mijn peuken uit het raam van de auto.
Mijn leed is een ieders leedvermaakquote:Op donderdag 2 augustus 2007 05:16 schreef crossover het volgende:
Whehehe motto van mijn dag, "Och das niet erg, hij's toch maar oud".
Als dat zo was zou ie het wel nadrukkelijk melden denk ik (en aan 2 kanten schade hebben)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
waarom ramde je de vangrail, werd je geduwt ofzo? dat stukje snap ik niet helemaal.
Verwijfd waarschijnlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:52 schreef valek het volgende:
Ben je niet stiekem een vrouw?
Mensen die roken en dan ook nog eens zo'n mentaliteitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:16 schreef Sapstengel het volgende:
Wat boeit het als je de peuk uit het raam gooit. Als je op straat loopt gooi je hem ook altijd op de grond.
Goed dat je in de eerste regel al laat merken dat je een vervuilende aso bent; hoef ik niet verder te lezen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:15 schreef CJ_S het volgende:
Al jaren lang gooi ik mijn peuken uit het raam van de auto.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:49 schreef wendytje het volgende:
als ik wist waar je woonde, zou ik mijn (man's) asbak voortaan in jouw tuin legen
gore aso!
Duidelijke zaak jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:13 schreef DarkElf het volgende:
je bent wel heel lomp he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |