quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb laatst een laptop gekocht bij dell
Dat is voor hen de enige manier om zelfs de meest domme wangebruiker te verhinderen om hen lang lastig te vallen met allerlei onzinvragen. Helemaal helpen doet het inderdaad niet, maar het helpt wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Right. Een partitie met daarop het OS verwijderen, om vervolgens via dat opnieuw geinstalleerde OS daarna mediadirect te installeren? Dacht het niet he![]()
Klacht: dell mediadirect installatie kloterijen![]()
Als ze nou in eerste instantie een programma maakten dat zich wel gewoon opnieuw liet installeren, maar nee, "er staat data op die partitie dus installeer ik maar helemaal niet"quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:09 schreef 700MB het volgende:
[..]
Dat is voor hen de enige manier om zelfs de meest domme wangebruiker te verhinderen om hen lang lastig te vallen met allerlei onzinvragen. Helemaal helpen doet het inderdaad niet, maar het helpt wel.
Jij hebt er kijk op. Maar wel het soort kijk waardoor mijn mediadirect nog niet werkt.quote:
Het zelfstandig laten installeren van een programma (gelet op de omschrijving van de functionaliteit van het geheel is programma wellicht niet de meest juiste term in deze context) kan (en zal) tot meer problemen (en dus support-vragen en/of klachten (en dus negatieve geluiden over Dell)) leiden dan het gewoon geheel opnieuw instellen van alles.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als ze nou in eerste instantie een programma maakten dat zich wel gewoon opnieuw liet installeren, maar nee, "er staat data op die partitie dus installeer ik maar helemaal niet"![]()
Dus als je mediadirect corrupt is geraakt moet je maar meteen je hele OS opnieuw installeren?![]()
Je kunt ook moeilijk verwachten dat de klant maar meteen zijn hele pc opnieuw gaat installeren. Wat dell daarvan ook vindt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:21 schreef 700MB het volgende:
[..]
Het zelfstandig laten installeren van een programma (gelet op de omschrijving van de functionaliteit van het geheel is programma wellicht niet de meest juiste term in deze context) kan (en zal) tot meer problemen (en dus support-vragen en/of klachten (en dus negatieve geluiden over Dell)) leiden dan het gewoon geheel opnieuw instellen van alles.
Opnieuw installeren hoeven ze ook niet te doen, maar dan kun je Dell niet verwijten dat ze geen oplossing bieden, want dat doen ze wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je kunt ook moeilijk verwachten dat de klant maar meteen zijn hele pc opnieuw gaat installeren. Wat dell daarvan ook vindt.
De makkelijkste weg is de enige manier om miljoenen klanten te kunnen bedienen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dell moet gewoon niet voor de makkelijkste weg kiezen als ze miljoenen klanten willen bedienen.
Ik snap hun point of view ook wel, maar deze benadering gaat ervan uit dat alleen domme mensen met dell in zee gaan. Want "er is maar een manier om iets voor elkaar te krijgen". Wat ik er mee wil zeggen is, dat er meer wegen zijn die naar rome leiden en dat dat beter op gaat voor mijloenen klanten. Opel verkoopt toch ook niet een miljoen exact dezelfde auto's? Er zou een manier moeten zijn omm mediadirect achteraf (na het OS) te installeren zonder je partities weer te verneuken, dat is het enige dat ik er mee wil zeggen. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn voor een gigant als dell?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:15 schreef 700MB het volgende:
[..]
De makkelijkste weg is de enige manier om miljoenen klanten te kunnen bedienen.
Ze zijn dan ook een hardwareleverancier. Hoewel ze wel een klein beetje software bijleveren zijn ze natuurlijk geen helpdesk. Als jij zelf iets aanpast op een manier die zij niet adviseren willen ze best helpen het weer te herstellen, maar dan uiteraard op hun voorwaarden/manier en niet de jouwe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |