quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben jij die vriend, TS?
Laat zo'n meid zelf beslissen of ze wil trouwen, daar heb jij geen zak mee te maken.
Heb jij er last van dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben jij die vriend, TS?
Laat zo'n meid zelf beslissen of ze wil trouwen, daar heb jij geen zak mee te maken.
Sow, anders hap jij als een dolle? Als we niet eens een mening mogen geven dan is het wel erg gesteld met de samenleving niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ben jij die vriend, TS?
Waarom luister je dan naar dat pauper radiostationquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef sander89 het volgende:
Nu zoon meisje van 18 jaar die wil haar vriend te huwelijk vragen want ze vind het wel tijd om te trouwen.
WTF je hebt nog tijd zat waarom zal je al op je 18de trouwen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:04 schreef fathank het volgende:
Zo ken ik er ook nog wel eentje...
"ik ben voor de maatschappij, dan moet je ook dikke wijven neuken"
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:59 schreef Nashje het volgende:
Wat een kuthoer zeg. Dat mag helemaal niet van mij. En ik beslis voor haar. Godverdomme zeg.
Nee, de reclame zegt: "de maatschappij, dat ben jij!"quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Jawel, want de maatschappij, dat zijn wij.
Lolleromgwtfbbq.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:22 schreef freud het volgende:
Ik zou me als TS drukker maken om het feit dat hij nog geen spellingsfoutloze OP kan produceren...
nu niet meer sinds annemieke weg is en sem!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:41 schreef Kreator het volgende:
http://www.dolfijnfm.com
Kun je heerlijk genieten van muziek, terwijl je hoort dat het op het eiland 32 graden is. En ze zijn relaxed. Een soort 538, maar dan tof.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:09 schreef Pietklaaso het volgende:
Is Rick van V. alweer terug??
zonder EJ![]()
Welkom op de MBO-wereld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef sander89 het volgende:
Nu zoon meisje van 18 jaar die wil haar vriend te huwelijk vragen want ze vind het wel tijd om te trouwen.
WTF je hebt nog tijd zat waarom zal je al op je 18de trouwen![]()
Jullie zijn wel skattig samen heur, kan best trouwen !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:35 schreef Muck het volgende:
18 jaar
damn...1
ik ben 21, en mijn vriend zou hard, heel hard lachen als ik hem ten huwelijk vroeg! Vooral via de radio
zow soort foto in de efteling heb ik ook met mijn vriendin!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jullie zijn wel skattig samen heur, kan best trouwen !
[afbeelding]
Dit is ze?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zow soort foto in de efteling heb ik ook met mijn vriendin!![]()
Dus Henk is ook weg?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:09 schreef Pietklaaso het volgende:
Is Rick van V. alweer terug??
zonder EJ![]()
Kan niet want je hebt er geenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:52 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zow soort foto in de efteling heb ik ook met mijn vriendin!![]()
SHADDAPquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:59 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Sja, niet iedereen neukt stagieres![]()
beetje in mijn fobo gluren of er een foto staat hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Kan niet want je hebt er geen
HOAX !
Relatie geen
Ja E-J is iontslagen bij 538 door "een verschil van zienswijze"quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jullie zijn wel skattig samen heur, kan best trouwen !
[afbeelding]
Wat een kankermuziek, Krea.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:41 schreef Kreator het volgende:
http://www.dolfijnfm.com
Kun je heerlijk genieten van muziek, terwijl je hoort dat het op het eiland 32 graden is. En ze zijn relaxed. Een soort 538, maar dan tof.
EJ was wel de kracht achter MIDNR maar wat ie de nieuwslezeres flikte ging wel te ver.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ja E-J is iontslagen bij 538 door "een verschil van zienswijze"
vandaag gaat hij samen met luisteraars en 2000 handtekeningen richting de 538 directie om hem weer aan te nemen![]()
![]()
Dat was ze eigen vriendinquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
EJ was wel de kracht achter MIDNR maar wat ie de nieuwslezeres flikte ging wel te ver.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/857471.html
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:22 schreef SunChaser het volgende:
Dat staat nergens. Echt?
Hij had eerst wietske als vriendin.. hoe krijgt hij het toch elkaarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:00 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]volgens mij wel
Naja bij hem wisselt het zo snel
Maar zijn vriendin zou de hoofdrol spelen in de Slet Liset clip
+ wat Geenstijl vermijd klopt ook niet > zij is geen vaste werkneemster: Iedere avond heeft MIDNR (andere) sidechick's
en die lezen dan het zelfgemaakte weerbericht voor.
Hij is zoeeen heule grote Gangstah!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hij had eerst wietske als vriendin.. hoe krijgt hij het toch elkaar![]()
![]()
![]()
Dat was toch de vriendin van jeroen van Nieuwehuize?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Hij had eerst wietske als vriendin.. hoe krijgt hij het toch elkaar![]()
![]()
![]()
Tis gewoon een sletquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat was toch de vriendin van jeroen van Nieuwehuize?
wasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat was toch de vriendin van jeroen van Nieuwehuize?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:14 schreef Ferdii het volgende:
midnr is een tof programma, alleen moet EJ terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |