Ik zag bij de A&H nu ook kankerkipjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef Robbadefrissa het volgende:
Jodekoeken en negerzoenen zijnmaar blanke vla kan echt niet
gaat te furrrrrrrr
Nee, maar het is wel opvallend dat er maar een specifiek onderdeel van hem je opvalt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef gravis het volgende:
Ik zeg soms , klootzak tegen m'n eigen broer .... wat ben ik dan ? ... haat ik dan mijn eigen broer ofzow ? Neeeee man !!!
Rascistische namen bestaan niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:53 schreef Robbadefrissa het volgende:
daar heb ik toch zo een pokkehekel aan
ook die allerdaagse artikelen met rascistische namen
BLANKE VLA
daar kan ik zo ernstige ziekte boos om worden
vieze rascisten
Snel! Stamp ze kapot! Zometeen komen ze uit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wat dachten jullie dan van negerzaad:
[afbeelding]
Als mijn eventuele dochter dat later ooit naar binnen krijgt dan zwaait er watquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Snel! Stamp ze kapot! Zometeen komen ze uit!![]()
Een racist ben je als je onderscheid maakt tussen mensen gebasseerd op ras en jezelf aan hen bovenstelt. Heel fok dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef gravis het volgende:
Laat me gewoon eens aan jullie allemaal eens vragen : Wanneer ben je een echte racist ?
Waarom zou een neger meer anders zijn dan een blanke?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:31 schreef Epsix het volgende:
[..]
...ik bedoel, ik kan me perfect voorstellen hoe iemand zijn hele leven lang systematisch eraan herinnert wordt dat hij anders is...
is het niet zo dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom zou een neger meer anders zijn dan een blanke?
Een neger is net zo anders ten opzichte van een blanke als dat een blanke anders is ten opzichte van een neger...quote:
Omdat je bij het bepalen van anders uit moet gaan van het gemiddelde. Zolang er in Nederland meer blanken zijn dan negers ligt het gemiddelde dichter bij blank dan bij neger dus is een neger meer anders dan een blanke.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:02 schreef Frasier het volgende:
Waarom zou een neger meer anders zijn dan een blanke?
Vanuit elkaars ookgpunt wel. Maar als er overwegend A-tjes in Nederland wonen kunnen de B-tjes als anders worden gezien.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 03:46 schreef hugecooll het volgende:
Wat hij bedoelt is dat je vanuit elkaars oogpunt je altijd 'even anders' bent, net als dat de afstand van A naar B even groot is als van B naar A
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vanuit elkaars ookgpunt wel. Maar als er overwegend A-tjes in Nederland wonen kunnen de B-tjes als anders worden gezien.
Theo Maassen omschreef het eens als volgt:
"Ja, mannen en vrouwen, die zijn gewoon heel verschillend! En dat is ook alleen maar leuk! Kijk die mannen zijn groot, sterk, agressief! En die vrouwen hebben een fijne motoriek waardoor ze beter geschikt zijn voor eh... klein, huishoudelijk werk... Ik-ik snap ook wel dat die vrouwen zo bezig zijn met dat feminisme, je kunt ook niet de hele dag stofzuigen..."
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
lol, misschien spelde ik dat wel slechtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef Mustard_Man het volgende:
Ze zouden mensen die 'racisme' als 'rascisme' spellen moeten vergassen, vuile untermenschen.![]()
Originele taal- en spelfouten #17quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:18 schreef KreKkeR het volgende:
Ja ik heb ook een hekel aan rascisme
Mensen blijven 'racisme' maar op die manier schrijven namelijk
Fascisme....racisme...duidelijk?
En ja, ik besef dat het extra moeilijk te onthouden is, aangezien ras met de letter S eindigt, maar goed, kwestie van even onthouden.
Zijn er tegenwoordig bepaalde tijden dat je het woordenboek moet open slaan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:49 schreef tho_Omas het volgende:
Weer zo'n treehugger die de klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de Van Dale ligt.
Ja, 5 minuten voor dat je gaat posten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 06:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zijn er tegenwoordig bepaalde tijden dat je het woordenboek moet open slaan?
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nog zo een: zwartbrood
Laten we alle bakkers aanklagen wegens discriminasiezie!
Laten we alle bakkers aanklagen wegens discriminasiezietie!quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laten we alle bakkers aanklagen wegens discriminasieziezi!
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laten we alle bakkers aanklagen wegens discriminasieziesii!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |