Ik zag bij de A&H nu ook kankerkipjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef Robbadefrissa het volgende:
Jodekoeken en negerzoenen zijnmaar blanke vla kan echt niet
gaat te furrrrrrrr
Nee, maar het is wel opvallend dat er maar een specifiek onderdeel van hem je opvalt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef gravis het volgende:
Ik zeg soms , klootzak tegen m'n eigen broer .... wat ben ik dan ? ... haat ik dan mijn eigen broer ofzow ? Neeeee man !!!
Rascistische namen bestaan niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:53 schreef Robbadefrissa het volgende:
daar heb ik toch zo een pokkehekel aan
ook die allerdaagse artikelen met rascistische namen
BLANKE VLA
daar kan ik zo ernstige ziekte boos om worden
vieze rascisten
Snel! Stamp ze kapot! Zometeen komen ze uit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wat dachten jullie dan van negerzaad:
[afbeelding]
Als mijn eventuele dochter dat later ooit naar binnen krijgt dan zwaait er watquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
Wat dachten jullie dan van negerzaad:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Snel! Stamp ze kapot! Zometeen komen ze uit!![]()
Een racist ben je als je onderscheid maakt tussen mensen gebasseerd op ras en jezelf aan hen bovenstelt. Heel fok dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:04 schreef gravis het volgende:
Laat me gewoon eens aan jullie allemaal eens vragen : Wanneer ben je een echte racist ?
Waarom zou een neger meer anders zijn dan een blanke?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:31 schreef Epsix het volgende:
[..]
...ik bedoel, ik kan me perfect voorstellen hoe iemand zijn hele leven lang systematisch eraan herinnert wordt dat hij anders is...
is het niet zo dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarom zou een neger meer anders zijn dan een blanke?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |