quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:43 schreef Fastmatti het volgende:
Dat er ook andere mensen inzittenNou goed, zal wel aan mij liggen
![]()
Een bron vol met bacteriën aangezien veel bubbelbaden niet het gewenste clhoorgehalte hebben en de ideale temperatuur hebben voor een explosieve groei van bacteriegespuis.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:40 schreef Geerd het volgende:
Wat is der mis met een bubbelbad?
Is maar goed dat ik nooit zwem danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Een bron vol met bacteriën aangezien veel bubbelbaden niet het gewenste clhoorgehalte hebben en de ideale temperatuur hebben voor een explosieve groei van bacteriegespuis.
Een bubbelbad is wat anders dan een zwembad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik nooit zwem dan![]()
![]()
Want? Is OUD niet stoer genoegquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:24 schreef Fastmatti het volgende:
Hallo, ik schaam me eigenlijk kapot dat ik hier post.
Dit citaat snap ik niet helemaalquote:(waar dus opgevoede of Nederlandse kinderen rondlopen)
Ik vind knettergek iets te overdreven. Knettergek zijn mensen die hun pasgeboren baby ernstig mishandelen of verwaarlozen.quote:Echt knettergek zijn die mensen die dat doen![]()
Beetje weerstand opbouwen, lijkt me niks mis meequote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:43 schreef Fastmatti het volgende:
Dat er ook andere mensen inzittenNou goed, zal wel aan mij liggen
![]()
TS bedoelt dat kinderen OF opgevoed OF Nederlands zijn. Daarmee wordt dus gesuggereerd dat alle nederlandse kinderen onopgevoed zijnquote:
Yep, ik zat weer eens half te lezen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:30 schreef Pruk het volgende:
Dat het slecht is voor baby's waarschijnlijk?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:24 schreef Fastmatti het volgende:
Hallo, ik schaam me eigenlijk kapot dat ik hier post. Maar er moet me toch wat van het hart. Dit weekend was ik dus in een 'state of depression'-park (waar dus opgevoede of Nederlandse kinderen rondlopen), maar daar zag ik dus het volgende: ouders die met hun pasgeboren kindje in het bubbelbad gingen zitten. Niet eentje, nee, echt hele volksstammen die dat doen. Nu vroeg ik mij dus af of dit in één van die blaadjes die jullie lezen heeft gestaan, want dit had ik echt nog nooit eerder gezien. Kan me echt niet voorstellen dat het goed is voor kind.
Echt knettergek zijn die mensen die dat doen![]()
Ik las het juist zo dat TS suggereerde dat buitenlandse kinderen onopgevoed zijn, want ze zijn in zijn ogen opgevoed of Nederlands. Alles wat zich niet gedraagt is dus niet Nederlands of onopgevoed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
TS bedoelt dat kinderen OF opgevoed OF Nederlands zijn. Daarmee wordt dus gesuggereerd dat alle nederlandse kinderen onopgevoed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |