"Jij komt ook even de aardappels afgieten?"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
De toffe praat is wel altijd ""
"JA EVEN UITROLLEN HOOR"!!!!!HAHAHAHA
!!!!
Lijkt me wel leuk ja....maar ik kijk nooitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:
JE MOET KEIHARD GAAN LACHEN EN ZO DAAR BIJ ZOEEN DINGES EN DAN ROEPEN VAN AHAHAHHA JOUW LUL HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
lol
Ze hebben je nooit de waarheid verteld over Sinterklaas, de tandenfee en de pyamaparty's...?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:19 schreef nvido het volgende:
Ach gezellig toch, en waarvoor schaam je je ?
Alsof al die meiden zich schamen tijdens de pyamaparty's terwijl ze halfnaakt kussengevechten houden.
En dat wil ik ook graag zo latenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Ze hebben je nooit de waarheid verteld over Sinterklaas, de tandenfee en de pyamaparty's...?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
Maak je niet druk, als-ie zo klein is als die van jou valt er toch niets te zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
menigeen staat stiekem te kijken naar buurmans lul enzo
Omdat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:47 schreef Igen het volgende:
en dan is het toch wel een beetje stom om dan naast meneer de professor te moeten piesen.
Gatverdammequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
Ik stond laatst tijdens het stappen te pissen, toen ik vervolgens ging afschudden ging dat iets te agressief, zie ik zo 2 spetters op de hand van m'n buurman terecht komen. En hij zag het ook, en hij zag ook dat ik zag dat hij het zag![]()
Ik was zo dronken dat ik alleen maar kon lachen. Een beetje grinniken/giechelen![]()
Hoezo? Schud jij je kut nooit af?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Gatverdamme
Ik ben blij dat ik een meisje ben, dan blijft dit me bespaard
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
Ik stond laatst tijdens het stappen te pissen, toen ik vervolgens ging afschudden ging dat iets te agressief, zie ik zo 2 spetters op de hand van m'n buurman terecht komen. En hij zag het ook, en hij zag ook dat ik zag dat hij het zag![]()
Ik was zo dronken dat ik alleen maar kon lachen. Een beetje grinniken/giechelen![]()
En dus is het stom om naast hem te piesen, omdat?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:28 schreef Gluckskafer het volgende:
Omdat je de professor normaal slechts vanaf de collegebanken ziet.
Nee dat dus niet. Ik hoef me absoluut niet te schamen ofzo.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Vreselijke uitvinding..... Gewoon 1 metalen wand waartegen je moet pissen. Ik kan dan echt niet hoor. Sta je zij aan zij sta je daar met vreemden, menigeen staat stiekem te kijken naar buurmans lul enzo ook.
We zijn allemaal naakt geboren.quote:De klacht? geen fatsoenlijke privacy.
Tegen diefstal he? Die met die halve deurtjes in de wc zal wel met drugs te maken hebben. Weet ik het.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:16 schreef Maartel het volgende:
ik dacht even dat het qua klapdeurtjes over de pashokjes in sommige winkels gaat..
die zijn ook té erg, zeker als je ergens in de 2 meter bent en er dus nog voor de helft bovenuit komt
Whehehehe.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
Heftig....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:26 schreef snorfiets het volgende:
je maakt wat mee hè
meer dan 3x afschudden is aftrekken hé viespeuk...daarom keek je buurman zo naar jouquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:52 schreef piet_pelle het volgende:
Als je ouder bent dan 11 jaar ga je niet meer spuiten als je 3x schudt met je lul hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
meer dan 3x afschudden is aftrekken hé viespeuk...daarom keek je buurman zo naar jou
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan 11 jaar ga je niet meer spuiten als je 3x schudt met je lul hoor
Je hebt gelijk. 4x afschudden is aftrekken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:52 schreef snorfiets het volgende:
naar mijn weten staat aftrekken niet gelijk aan vla blaffen
Sociale gewoontenquote:Plasangst komt meer voor bij mannen, waarschijnlijk omwille van de sociale gewoonten die bij hen gebruikelijk zijn.
Ik zie het al voor mequote:Er zijn verschillende strategieën om met paruresis om te gaan:
o een trainingstherapie, waarbij de patiënt aan een toenemend gebrek aan privacy blootgesteld wordt, bijvoorbeeld in georganiseerde workshops met medepatiënten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |