"Jij komt ook even de aardappels afgieten?"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef veldmuis het volgende:
De toffe praat is wel altijd ""
"JA EVEN UITROLLEN HOOR"!!!!!HAHAHAHA
!!!!
Lijkt me wel leuk ja....maar ik kijk nooitquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:
JE MOET KEIHARD GAAN LACHEN EN ZO DAAR BIJ ZOEEN DINGES EN DAN ROEPEN VAN AHAHAHHA JOUW LUL HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
lol
Ze hebben je nooit de waarheid verteld over Sinterklaas, de tandenfee en de pyamaparty's...?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:19 schreef nvido het volgende:
Ach gezellig toch, en waarvoor schaam je je ?
Alsof al die meiden zich schamen tijdens de pyamaparty's terwijl ze halfnaakt kussengevechten houden.
En dat wil ik ook graag zo latenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Ze hebben je nooit de waarheid verteld over Sinterklaas, de tandenfee en de pyamaparty's...?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
Maak je niet druk, als-ie zo klein is als die van jou valt er toch niets te zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
menigeen staat stiekem te kijken naar buurmans lul enzo
Omdat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:47 schreef Igen het volgende:
en dan is het toch wel een beetje stom om dan naast meneer de professor te moeten piesen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |