ook elke dag?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:09 schreef Elixabete het volgende:
ja
als het mag is dat ook kut en dus een klacht, ik wil ook wel eens lekker van mijn muziek genieten thuis zonder dat ik perse dat van anderen moet aanhoren.quote:
Deur dicht en zet je muziek gewoon keihard open.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:14 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
als het mag is dat ook kut en dus een klacht, ik wil ook wel eens lekker van mijn muziek genieten thuis zonder dat ik perse dat van anderen moet aanhoren.
tsja dan geniet ik niet echt van mijn muziek....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Deur dicht en zet je muziek gewoon keihard open.
Je kan niet praten?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:20 schreef TeenWolf het volgende:
overigens, ik liep net het balkon op en keek kwaad naar beneden (zonder dat ik dacht dat ik hem zou zien overigens), wat denk je, stond hij toevallig ook op balkon en kijk ik hem recht in zijn face aan en hij mij, deed er verder niets mee en ik ging naar binnen, daarna ging de muziek na 2 minuten zachter haha![]()
Volgende keer een baksteen naar beneden gooien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tsja dan geniet ik niet echt van mijn muziek....
overigens, ik liep net het balkon op en keek kwaad naar beneden (zonder dat ik dacht dat ik hem zou zien overigens), wat denk je, stond hij toevallig ook op balkon en kijk ik hem recht in zijn face aan en hij mij, deed er verder niets mee en ik ging naar binnen, daarna ging de muziek na 2 minuten zachter haha![]()
Contactgestoorde kut die je bentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
tsja dan geniet ik niet echt van mijn muziek....
IK leef ook maar 1 keer , het is 1x in de 2 dagen ongeveer, normaal staat het al hard (hoor ik duidelijk wat hij draait, maar stoor me er niet aan) en wacht ik gewoon tot het over is, maar deze keer was het echt te gortig voor worden en dreunde het gewoon in mijn huis door.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:37 schreef Biogarde het volgende:
Zolang het niet iedere dag is zie het probleem niet.
Mens leeft immers maar één keer![]()
Gewoon die vent er op aanspreken. Gewoon normaal aanspreken en dan zal hij waarschijnlijk normaal reageren. En anders lezen we het wel op de FP.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
IK leef ook maar 1 keer , het is 1x in de 2 dagen ongeveer, normaal staat het al hard (hoor ik duidelijk wat hij draait, maar stoor me er niet aan) en wacht ik gewoon tot het over is, maar deze keer was het echt te gortig voor worden en dreunde het gewoon in mijn huis door.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gewoon die vent er op aanspreken. Gewoon normaal aanspreken en dan zal hij waarschijnlijk normaal reageren. En anders lezen we het wel op de FP.
bij het maken van de titel dacht ik al vooruit of er een eventuele "ik las"-mogelijkheid in de titel verwerkt kon worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik las: "Keihard geKreun met balkondeur open"
klinkt effectief, erg extreem, maar effectiefquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:06 schreef afcajos het volgende:
flikker gewoon een afgehakte arm ofzo naar beneden. een gewaarschuwd menst telt voor 2!
Hoe wil je in godsnaam dan aan een afgehakte arm komen? Op de deur van je buurman kloppen, arm eraf hakken, naar boven hollen en dan naar beneden flikkeren? Zegt ie alleen maar "dankjewel!"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
klinkt effectief, erg extreem, maar effectief![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |