Ik schrok van z'n leeftijd. Hij ziet er zo verlept uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:19 schreef riri het volgende:
dennix wordt op deze leeftijd al kaal....
(Mijn gedachten hierover) Het is de strategie van Lieke. Ze is echt ijzersterk in het volharden van iets. Of het nu een mening is, een uitdaging, vasthouden aan haar eigen punt in een discussie, whatever. Stoïcijns gaat ze ervoor. Beter zijn dan de ander, op alle vlakken die competitie aangaan. Uiteindelijk krijgt de ander het terug op z'n bord als hij of zij niet doen wat zij gedaan heeft. Ze is dan ook echt niet mals met het op diezelfde stoïcijnse manier van het inwrijven bij die ander. Kijk maar naar de discussie's die ze had met Huub, Eric en Palma. Het gaat maar door en het gaat maar door.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Het slaat nergens op !!!! Straks wordt ze weer afgebekt.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Pardon? Wat haalt die kleuter zich in zijn kop! Laat hem lekker z'n eigen potje koken.
De knul heeft veel meegemaakt? Ik denk dan voornamelijk aan z'n zusje....quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik schrok van z'n leeftijd. Hij ziet er zo verlept uit.
Hoe zal ie op het voetbalveld hebben gestaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:14 schreef Starlie het volgende:
Dennix blaast zelfs een ballon op met 1 hand in zijn zak.....
Ik zeg...........nog een keer of 100 kwaken en ze (Huub en Lieke) lopenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:21 schreef rooie3 het volgende:
En Dennis begint weer te kwaken.Wat een terror zeg.
Ik moet altijd lachen om blanken die er als de kippen bij zijn om een neger verdedigen. Alsof ze dat zelf niet kunnen. Hoezo iemand zielig/minderwaardig vindenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
D: Moet je die witte zien, die praat erdoor heen. Ze zit in de zon en wordt alleen maar witter.
L: Moet je nu over huidskleuren gaan beginnen.
D: Moet je bij je vriendje zijn de racist.
Droom lekker verderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zeg...........nog een keer of 100 kwaken en ze (Huub en Lieke) lopen
JANKEND de poort uit !!!
Precies! Die Dennis is geen haar beter.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Aha, Dennis zegt nu: Maak je druk om je eigen zus, daar gaat het ook niet zo goed mee.
Hij denkt nog steeds dat zijn mega oude info actueel is.
Ik zit er al vanaf de stemming op te wachten, tot hij het gaat gebruiken. !!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Aha, Dennis zegt nu: Maak je druk om je eigen zus, daar gaat het ook niet zo goed mee.
Hij denkt nog steeds dat zijn mega oude info actueel is.
Ik denk dat Dennis zeker al een gesprekje met achter heeft gehad over zijn 'presteren' in de villa. Hij probeert er op zijn manier nog wat van te maken, maar ik geef hem weinig kans.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef Varen het volgende:
Moet Dennis scoren van achter of zo, sterk he, die Dennis!!
Gisteren was ie best lang achter.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik denk dat Dennis zeker al een gesprekje met achter heeft gehad over zijn 'presteren' in de villa. Hij probeert er op zijn manier nog wat van te maken, maar ik geef hem weinig kans.
Ik denk dat achter zo'n spijt heeft dat ze die niksnut, die totaal niets kan, verbaal, fysiek etc. etc., in het huis hebben gezet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:25 schreef Varen het volgende:
Moet Dennis scoren van achter of zo, sterk he, die Dennis!!
en dan nog met hetzelfde ding komen die hij al deed op dag 2.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Gisteren was ie best lang achter.
Brian zal zelf eens wat doenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
Brian spoort Dennis aan om ruzie te gaan maken. Sowieso, zegt Dennis.
Als wat???? Pilaar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:30 schreef Varen het volgende:
Dennis is vanavond op TV
Oow ik heb Brian & Huub vaak zat zien vechten hoorquote:
Alweer, ik vind het oneerlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:27 schreef dgk_fan het volgende:
Pak de bier en chips maar................dit wordt een SuperDennis SuperTerror avond !!!!
Huub heeft al zijn kruit al verschoten......Dennis is nog 1 BROK DYNAMIET !!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:33 schreef wolferl het volgende:
[..]
Alweer, ik vind het oneerlijk.
Huub krijgt helemaal geen eerlijke kans.
Nadia niet zag je die kop!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:33 schreef noekje het volgende:
Amanda vindt Huub z'n kaart zo lief!
Ik krijg steeds meer het idee dat je een nep dennix fan bent en hier de boel probeerd op te stoken?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Huub heeft al zijn kruit al verschoten......Dennis is nog 1 BROK DYNAMIET !!
Dennis heeft wel veel kruit verspoten, toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Vanavond dus terror van Denniks?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als ze straks alleen met Amanda is zal Amanda het vast wel te horen krijgen.!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda rende ook als eerst naar Huub toe. Ze is heel jaloers volgens mij.
Toch is het vreemd dat Amanda en Brian toch af en toe ondanks alle ellende die ze met Huub en Lieke hebben meegemaakt nog kunnen relativeren. Vooral sinds Natasia weg is.quote:
Oeee ik voorzie mooie beelden straksquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Amanda rende ook als eerst naar Huub toe. Ze is heel jaloers volgens mij.
Wacht maar af ! Over een uur zit je te bibberen van angst achterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vanavond dus terror van Denniks?
En wat staat er tegen over van jou kant als hij WEER geen terror gaat uitoefenen.
Ik denk dat Nadia en Dennis denken te scoren met het Huub en Lieke bashen. Brian en Amanda hebben allang door dat niet werkt en kunnen spel en realiteit nog enigszins scheiden. Daar is bij Nadia en Dennis absoluut geen sprake van.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat Amanda en Brian toch af en toe ondanks alle ellende die ze met Huub en Lieke hebben meegamaakt nog kunnen relativeren. Vooral sinds Natasia weg is.
De haat zit bij Nadia en Dennis veel dieper lijkt het wel. En waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Heel vreemd.
Ik denk dat ze al een hekel hadden aan Huub en Lieke, voordat ze in de kooi kwamen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat Amanda en Brian toch af en toe ondanks alle ellende die ze met Huub en Lieke hebben meegemaakt nog kunnen relativeren. Vooral sinds Natasia weg is.
De haat zit bij Nadia en Dennis veel dieper lijkt het wel. En waar is dat eigenlijk op gebaseerd? Heel vreemd.
Waar het op gebaseerd is? Op niks, dat maakt ze zo bedroevendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Toch is het vreemd dat Amanda en Brian toch af en toe ondanks alle ellende die ze met Huub en Lieke hebben meegemaakt nog kunnen relativeren. Vooral sinds Natasia weg is.
Voorall door de populariteit van huubquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Houdt ie niet vol, volgende week staat ie weer frikandellen te eten met klodders mayo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik vind het echt mooi hoe Jaap ervoor gaat, hij heeft nu echt een doel en niks houdt hem tegen.
Gelukkig weet ik genoeg, over jou.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Over een uur zit je te bibberen van angst achter
je scherm! 100% !!
of brandenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Taart he! Het liefst zou ze wegrennen en gaan krassen.
Eén keer per week dellen met mayo en de andere 6 dagen mager eten en veel sporten, is toch goed? Ik ga met hem meedoen, geen 50 maar wel 15 kilo. Krijg ik dan ook een buikwandplastiek? Of een liposuctie ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Houdt ie niet vol, volgende week staat ie weer frikandellen te eten met klodders mayo.
Nee, niet over een uur, morgen, 100%, sowiesoo, zeker weten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:39 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wacht maar af ! Over een uur zit je te bibberen van angst achter
je scherm! 100% !!
Het lijkt (zeg niet dat het zo hoeft te zijn), maar het lijkt alsof Denniks en Nadia spelers voor de korte termijn zijn. Kijk de andere bewoners, op Lieke ook na, zijn toch spelers met meer ervaring en bredere kijk op het spel. Ik heb al weken het gevoel alsof Nadia en Denniks en mindere mate Lieke tijdelijke spelers zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Nadia en Dennis denken te scoren met het Huub en Lieke bashen. Brian en Amanda hebben allang door dat niet werkt en kunnen spel en realiteit nog enigszins scheiden. Daar is bij Nadia en Dennis absoluut geen sprake van.
ze heeft zich ook zo druk gemaakt vannachtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:42 schreef Marrije het volgende:
Wat ziet Nadia er verlept uit
Ja, maar hij zou even de aandacht moeten gunnen voor Amanda. Het is haar feestje, niet de zijne. En daar komt zijn narcistische trek weer om de hoek kijken. Gebrek aan inlevingsvermogen/aandacht voor de ander.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik vind het echt mooi hoe Jaap ervoor gaat, hij heeft nu echt een doel en niks houdt hem tegen.
Neemt u mij niet kwalijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef noekje het volgende:
[..]
dat is krassen.
Verspreid je winkansen op wat aandacht.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:42 schreef Marrije het volgende:
Wat ziet Nadia er verlept uit
dat was volgens mij wel de insteek van talpa.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het lijkt (zeg niet dat het zo hoeft te zijn), maar het lijkt alsof Denniks en Nadia spelers voor de korte termijn zijn. Kijk de andere bewoners, op Lieke ook na, zijn toch spelers met meer ervaring en bredere kijk op het spel. Ik heb al weken het gevoel alsof Nadia en Denniks en mindere mate Lieke tijdelijke spelers zijn.
zou het dan toch zo zijn dat amanda haar wat zat aan het worden is?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Viel me ook al op, mischien omdat Amanda 30 minuten al geen aandacht heeft gegeven aan Nadia.
Nadia kan zich daarom binnen 30 minuten verwaarlozen alsof ze 4 dagen en 3 nachten achter het Centraal Station heeft gewerkt.
Van Lieke had ik echt het vermoeden dat ze eruit moest. Dat ging even fout op de bewuste zondag......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
dat was volgens mij wel de insteek van talpa.
promofilpmje was op gegeven moment ook alleen nog met brian, amanda, huub en jaap.
Nee hoor , Nena wil zelf namelijks niks meer met DGK te maken hebben en dat weet Amanda ook , ze heeft het wel al eerder geprobeerd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is het niet een beetje vreemd dat Amanda haar beste vriendin Nena niet heeft uitgenodigd zondag?
daar moet ik elke dag aan denken als ik naar me werk rij en langs het media park komquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:44 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het lijkt (zeg niet dat het zo hoeft te zijn), maar het lijkt alsof Denniks en Nadia spelers voor de korte termijn zijn. Kijk de andere bewoners, op Lieke ook na, zijn toch spelers met meer ervaring en bredere kijk op het spel. Ik heb al weken het gevoel alsof Nadia en Denniks en mindere mate Lieke tijdelijke spelers zijn.
Ze houdt niet zoveel "beste" vriendinnen meer over. Cementa, die andere "beste" vriendin was ook al niet zo gecharmeerd van haar laatste telefoontje...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Is het niet een beetje vreemd dat Amanda haar beste vriendin Nena niet heeft uitgenodigd zondag?
Nena is al eens uitgenodigd (familie dag) maar wilde niet komen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
jazekerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja maar hun zijn ook echt DE gezichten van het programma.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:51 schreef gomi het volgende:
[..]
dat was volgens mij wel de insteek van talpa.
promofilpmje was op gegeven moment ook alleen nog met brian, amanda, huub en jaap.
Ik hoorde zoiets dat de vriendinnen onderling niet zo goed kunnen i.v.m. een gezamelijk vriendje.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
natasia was ook een gezicht van t programma, maar bij dat filmpje was ze er al 'uitgeschreven', terwijl ze nog wel een paar maanden in de kooi zatquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar hun zijn ook echt DE gezichten van het programma.
"kwaak kwaak"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:58 schreef Varen het volgende:
Dennis zegt ook helemaal niks
Hoe zaql dat zondag gaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Viel me ook al op, mischien omdat Amanda 30 minuten al geen aandacht heeft gegeven aan Nadia.
Nadia kan zich daarom binnen 30 minuten verwaarlozen alsof ze 4 dagen en 3 nachten achter het Centraal Station heeft gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |