Mwoah, een beetje...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:17 schreef David Letterman het volgende:
opgelucht?
Dat klopt op zich wel, maar het punt is dat het gebeurd is: ik heb hem weggegooid. Wat maakt het nou uit of ik dat bij een politiebureau of de stadswinkel verklaar? Alleen voor een of ander stom papiertje? Dat vind ik een beetje zonde van mijn tijd, maar nog meer voor de mensen op het politiebureau die immers veel te druk zijn met bekeuringen verwerken e.d.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Frollo het volgende:
Je legitimatiebewijs blijft altijd eigendom van de staat. Maar dat is pas 200 jaar zo, dus dat kon je niet weten natuurlijk.
Ja, je betaald er alleen een godsvermogen aan en dan is het nog niet van jou en om mensen op kosten te jagen moet je hem om de zoveel tijd vernieuwen. Maar waarom moet je dan eerst naar het politiebureau om te zeggen dat je je ID kwijt bent om vervolgens weer terug te moeten? Zeker werkverschaffing...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Frollo het volgende:
Je legitimatiebewijs blijft altijd eigendom van de staat. Maar dat is pas 200 jaar zo, dus dat kon je niet weten natuurlijk.
Alsof je iedere dag zo graag naar het gemeentehuis gaat of zo. Daarbij moet je dan ook een toeslag betalen. Het kost toch iedere keer geld, en niet zo'n beetje ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:53 schreef Yildiz het volgende:
Dag 1: ik ben mijn ID kwijt, mag ik een nieuwe?
Dag 2: ik ben em weer kwijt, mag ik een nieuwe?
Dag 3: ik ben em weer kwijt, mag ik een nieuwe?
etc.
Was dat nou zo moeilijk om in te denken?
Je moest eens weten hoeveel mensen er op een dag naar het politiebureau komen om aangifte te doen van vermissing van hun id-kaart/paspoort.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof je iedere dag zo graag naar het gemeentehuis gaat of zo. Daarbij moet je dan ook een toeslag betalen. Het kost toch iedere keer geld, en niet zo'n beetje ook.
Zo wordt het frauderen van ID kaarten wel érg makkelijk gemaakt hè?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof je iedere dag zo graag naar het gemeentehuis gaat of zo. Daarbij moet je dan ook een toeslag betalen. Het kost toch iedere keer geld, en niet zo'n beetje ook.
ik heb mijn id zelf gekocht voor 31 euro zoveel en hij is nog steeds niet van mijquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Frollo het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
ik heb mijn id zelf gekocht voor 31 euro zoveel en hij is nog steeds niet van mij?
Je koopt hem nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
ik heb mijn id zelf gekocht voor 31 euro zoveel en hij is nog steeds niet van mij?
Whehe dus jij had zo 31 euro betaald aan die ambtenaar, en die gaf jij toen jouw id-kaart.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Niet? hoe wil je dan bewijzen als je wordt gecontroleerd in laten we zeggen, een alcoholcontrole?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Precies een identiteitsbewijs zegt geen ruk. De echte terroristen (0.00001% van de bevolking) krijg je er echt niet mee te pakken.. Idioterie.![]()
-Rijbewijsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Niet? hoe wil je dan bewijzen als je wordt gecontroleerd in laten we zeggen, een alcoholcontrole?
offeuh, een foullieractie zomeer ergens op straat?
Als je wordt verdacht van een overval?
Denk je dat ze je geloven op je blauwe ogen?
Want terroristen zullen voor de volle 100% meewerken, niet waar?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:44 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Niet? hoe wil je dan bewijzen als je wordt gecontroleerd in laten we zeggen, een alcoholcontrole?
offeuh, een foullieractie zomeer ergens op straat?
Als je wordt verdacht van een overval?
Denk je dat ze je geloven op je blauwe ogen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |