abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52024190
Ik werk dus als accountant 6 dagen in de week bij de ABN UMBRO, ondertussen kunnen we hier geen eten kopen, ook de gasrekening trekken we nauwelijks. En dan koop ik met veel plezier een BMW, hij was niet oud gaat de buurman dat op het klaagbaak zetten.

Beetje triest hoor, hard voor gewerkt enzo en we kunnen het best hier uitpraten ( ik heb altijd een mes achter de hand )

BTW:

Mijn auto
[/img]

Hij is ¤ 160.000

Vroegeren hadden we btw deze :

Maarja ik heb hier geen tijd voor: Ik moet nog overwerken, nog wat accountant werk doen enzo

BMW 4 ever Ik boek jullie golfjes zo, alleen Jaguar dwingt mij nog tot stoppen , en Chrysler is ook sexy
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:01:04 #2
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_52024269
Link naar het buurmanklaagtopic?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_52024318
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:01 schreef Gamer_V het volgende:
Link naar het buurmanklaagtopic?
daar klaag ik dus over ja
pi_52024366
Met zo'n nick ben je niet serieus te nemen.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_52024416
nog best lastig om een goede lemming te maken die van "asociale koper " was ook geen succes

ik ga wel weer fappen adios
pi_52024419
Slechte lemming, zo te zien.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52024423
jij wil natuurlijk dat de buren jaloers zijn en zal elk dubbeltje wat je hebt daaraan besteden,het trieste is dat je accountant bent en jij moet weten dat je verstandig met geld om moet gaan
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_52026354
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef the_contract_killer het volgende:
jij wil natuurlijk dat de buren jaloers zijn en zal elk dubbeltje wat je hebt daaraan besteden,het trieste is dat je accountant bent en jij moet weten dat je verstandig met geld om moet gaan
scherp
  woensdag 1 augustus 2007 @ 20:39:50 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52026666
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')