Doet me meer denken aan de film Magnolia.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef LXIV het volgende:
Hebben jullie deze Google Ad ook? Doet me denken aan Boek "De Geheimen van het Verleiden Onthuld"
Drie Oscar nominaties en een 8.0 op IMDB.quote:Frank T.J. Mackey: In this big game that we play, life, it's not what you hope for, it's not what you deserve, it's what you take. I'm Frank T.J. Mackey, a master of the muffin and author of the Seduce and Destroy system now available to you on video and audio cassette. Seduce and Destroy will teach you the techniques to have any hardbody blonde just dripping to wet your dock. Bottom line? Language. The magical key to unlocking the female analytical mindset. Tap directly into her hopes, her wants, her fears, her desires, and her sweet little panties. Learn how to make that lady "friend" your sex-starved servant. I don't care how you look. I don't care what car you drive. I don't care what your last bank statement says. Seduce and Destroy produces an instant money-back guarantee trance-like state that will get you this - naughty sauce you want fast. Hey - how many more times do you need to hear the all-too-famous line of 'I just don't feel that way about you?'
De eerste film waarin Tom C daadwerkelijk wat acteertalent laat zien...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:56 schreef k_man het volgende:
Is een aanrader. Tom Cruise speelt een seksistisch ventje dat mannen leert hoe ze onweerstaanbaar worden. Maar da's maar één van de zes (?) verhaallijnen.
Nee, ik vond jou saai.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:58 schreef LXIV het volgende:
Waar is L nu?
Oh ja, jullie zijn gebrouilleerd!
En een 10.0 op FMDB (Frollo's Movie Databasequote:Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef k_man het volgende:
Drie Oscar nominaties en een 8.0 op IMDB.
Het is ook niet mijn favoriete acteur (vandaar dat ik al aanstipte dat zijn rol in de film maar één van de zes hoofdrollen is), maar desondanks is Magnolia een érg goede film.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef LXIV het volgende:
Ik houd wel van films met meerdere verhaallijnen, maar niet van Tom Cruise.
Ik ben niet gebrouileerd met Liene hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:58 schreef LXIV het volgende:
Waar is L nu?
Oh ja, jullie zijn gebrouilleerd!
Als wij gaan meeten mag je de hele tijd naar m'n borsten staren hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, dat was natuurlijk ook de reden dat jij uitgenodigd was op mijn bbq. Do2 neem ik dan wel op de koop toe...
Helaas pakte het anders uit
Je hebt in ieder geval wel mooie benen hoor!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als wij gaan meeten mag je de hele tijd naar m'n borsten staren hoor!
Hint: ik schijn ook nog een lekker kontje te hebben..
Dank je!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wel mooie benen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |