abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52021137
Belachelijk dat je hier niet netzoals in de USA op jouw grond jezelf altijd en volledig kan beroepen op noodweer. Lig je in bed heb je een vrouw en dan komt er een inbreker binnen. Hij wilt je vrouw of mogelijk kinderen wat aandoen of misschien de hond, of hij wilt de hd tv meenemen.

In Nederland mag je dan nauwelijks wat doen, ja de politie bellen. Die komen een half uur later en je bent dan misschien al neergeschoten, of je bent van alles beroofd. Hoe moet het gebeuren ? Duidelijk maken dat mensen daar niks te zoeken hebben.

Geweer en touw pakken, de verdachte moet zichzelf vastbinden , wat je even later doet is dat je er met een hamer op los slaat. Hij is bewusteloos, je laat hem bijkomen en je pakt een zaag en je zaagt zijn hoofd eraf. DIE MOTHERFUCKER DIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE . Later doe je een bordje op je deur, inbrekers zullen hun hoofd verliezen. Nou die denken wel 2 keer na.

maarja dit mag dus niet, klacht " kut regels in dit land je moet je eigen bezit kunnen verdedigen en ten alle tijde op eigen grond noodweer kunnen gebruiken. In Amerika heb je borden " Trespassers will be shot and survivors will be shot again "
pi_52021211
Ja, schrok je toch even he!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 augustus 2007 @ 16:45:50 #3
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52021272
Je kunt ook doorslaan naar de andere kant dat inbrekers helemaal vogelvrij zijn, maar ik ben het wel eens met de strekking van de klacht dat je tegen onuitgenodigde gasten in je huis tot op zekere hoogte wel geweld mag gebruiken. Zoals het nu is, dan wordt je al aangeklaagd als je met je vinger naar een inbreker wijst.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52021284
Pure kwaliteit dit.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_52021295
Schiet hem neer en begraaf hem ergens, de inbreker zal niemand hebben verteld dat hij bij jou gaat inbreken.
pi_52021347
ja precies, wat niet weet wat niet deert......
pi_52021382
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt ook doorslaan naar de andere kant dat inbrekers helemaal vogelvrij zijn, maar ik ben het wel eens met de strekking van de klacht dat je tegen onuitgenodigde gasten in je huis tot op zekere hoogte wel geweld mag gebruiken. Zoals het nu is, dan wordt je al aangeklaagd als je met je vinger naar een inbreker wijst.
Idd dat je gewoon met je geweer zijn handen armen eraf kan schieten of z'n voeten ofzo, hoef je ook niet bang te zijn dat hij nog een gevaar vormt.
pi_52021408
ts, rot dan op naar de vs met je idiote ideeën
feest
pi_52021449
gepast geweld.... wat begrijp je daar niet aan
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 augustus 2007 @ 16:53:19 #10
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52021466
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:49 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

Idd dat je gewoon met je geweer zijn handen armen eraf kan schieten of z'n voeten ofzo, hoef je ook niet bang te zijn dat hij nog een gevaar vormt.
ik vind dat je met je ideeën doorschiet de andere kant op. Een middenweg vinden is een stuk beter te accepteren voor iedereen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52021480
Ik dacht dat die bordjes in de US voor te lachen waren?
pi_52021481
(sorry dubbelpost)
pi_52021496
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
ts, rot dan op naar de vs met je idiote ideeën
niet genoeg geld voor
pi_52021497
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:52 schreef DABAMaster het volgende:
gepast geweld.... wat begrijp je daar niet aan
Ik vind een 9mm gebruiken tegen een inbreker gepast geweld; daarmee bescherm je namelijk op een effectieve manier je eigendom. Helaas mag dat hier weer niet; je mag zelfs niet eens je 9mm + je munitie samen bewaren, dus op zich kan je enkel kogels gooien naar de inbreker .

Hoofd afzagen ed vind ik wel een beetje geschift, het gaat er in de eerste plaats om dat je probeert die inbreker uit te schakelen, en op het moment dat hij tussen je bankvijs zit en niet genoeg meer tegenspartelt als je met je houtzaag afkomt, dan zal hij ook niet al te hard meer weglopen.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52021518
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:54 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Ik vind een 9mm gebruiken tegen een inbreker gepast geweld; daarmee bescherm je namelijk op een effectieve manier je eigendom. Helaas mag dat hier weer niet; je mag zelfs niet eens je 9mm + je munitie samen bewaren, dus op zich kan je enkel kogels gooien naar de inbreker .
jij begrijpt het, jij kan je tenminste in een situatie verplaatsen dat er wordt ingebroken of je hebt echt iets te beschermen later. Goede reactie
pi_52021558
Het is het meest veilige om een inbreker te helpen met het inladen van je HD tv. Maar dan ben je ook weer strafbaar volgens mij
pi_52021603
Beste oplossing is gewoon je huis zodanig beveiligen dat het bijna onmogelijk is om binnen te kunnen, dan gaan ze namelijk bij je buren langs. Blijft het probleem natuurlijk dat je rap aan 20à30.000¤ zit om je huis goed inbraakbeveiligd te maken, en dat je dat niet kan inbrengen in je belastingen als "onkosten ter compensatie van een te softe politiemachtzwakte"
pi_52021648
gewoon om het huis, zou je als je veel geld hebt cameras en gun turrets moeten kunnen plaatsen (zoals van command and conquer lol )
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:01:06 #19
14814 Dungeonmaster
Comes with sword
pi_52021697
En dat je dan de trekker overhaalt om er achter te komen dat je vriendin even naar de WC was, maar je met je duffe knar dat niet in de gaten had. Of dat je zoontje van 8 voor de gein zo je dochtertje van 5 door het hoofd schiet.
Jah, ik ben om, wat mij betreft heb je gelijk.
Rescuer of the distressed damsel
pi_52021722
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:59 schreef MetalSonic het volgende:
gewoon om het huis, zou je als je veel geld hebt cameras en gun turrets moeten kunnen plaatsen (zoals van command and conquer lol )
gelaagd veiligheidsglas + deuren met verzwaard slot & staalpinnen als sluiting gebruiken, en ze zullen ook wel niet meer binnenraken. Wij hebben niet eens camera's (wat ben je met een inbreker op beeld, daar zoeken ze toch niet achter), en bij de laatste 2 inbraakpogingen zijn ze niet verder geraakt dan krassen op het rozetje rond het verandaslot.
pi_52021727
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:56 schreef _The_General_ het volgende:
Het is het meest veilige om een inbreker te helpen met het inladen van je HD tv. Maar dan ben je ook weer strafbaar volgens mij
Als die inbreker door zijn rug gaat tijdens het tillen zal je waarschijnlijk aangeklaagd worden door de inbrekers vakbond.
pi_52021732
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:01 schreef Dungeonmaster het volgende:
En dat je dan de trekker overhaalt om er achter te komen dat je vriendin even naar de WC was, maar je met je duffe knar dat niet in de gaten had. Of dat je zoontje van 8 voor de gein zo je dochtertje van 5 door het hoofd schiet.
zo'n post was voorspelbaar je je gaat ook echt niet eerst even kijken wie er binnenkomt voordat je schiet
pi_52021739
Tegen diefstal kun je je gewoon verzekeren hoor. Of ga je me nu vertellen dat er zoveel emotionele waarde zit aan een hdtv
know'm sayin?
word? word.
pi_52021762
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:01 schreef Dungeonmaster het volgende:
Je zoontje van 8 moet niet aan je wapen kunnen. Wapenkluizen bestaan er voor iets, koop dat er dan ook bij. Bij ons raak je sowieso niet van beneden naar boven 's nachts zonder dat de halve straat wakker is, dus als dat alarm niet gewerkt heeft is er ook niemand naar boven gekomen.

materieel gerief dat weg is stoort mij nog op zijn minst, daarvoor dient namelijk je verzekering inderdaad, het is het oog in oog komen met de inbrekers dat je ten koste van alles wil vermijden. Als dat inhoudt dat je hem moet neerschieten als hij boven komt, dan zou ik dat ook doen als ik een wapen had. Daarvoor liggen bij ons de autosleutels + portefeuille's + wat cash geld op de keukentafel, als ze zouden binnen raken zullen ze daarmee wel vertrekken en niet meer naar boven komen.
pi_52021768
Als ze binnen willen komen lukt het ze toch wel, daar werkt niks tegen.
Ik kan mij er ook niet druk om maken, daar is de verzekering voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')