Idd dat je gewoon met je geweer zijn handen armen eraf kan schieten of z'n voeten ofzo, hoef je ook niet bang te zijn dat hij nog een gevaar vormt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:45 schreef Peterselieman het volgende:
Je kunt ook doorslaan naar de andere kant dat inbrekers helemaal vogelvrij zijn, maar ik ben het wel eens met de strekking van de klacht dat je tegen onuitgenodigde gasten in je huis tot op zekere hoogte wel geweld mag gebruiken. Zoals het nu is, dan wordt je al aangeklaagd als je met je vinger naar een inbreker wijst.
ik vind dat je met je ideeën doorschiet de andere kant op. Een middenweg vinden is een stuk beter te accepteren voor iedereen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:49 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Idd dat je gewoon met je geweer zijn handen armen eraf kan schieten of z'n voeten ofzo, hoef je ook niet bang te zijn dat hij nog een gevaar vormt.
niet genoeg geld voorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:50 schreef Big_Boss_Man het volgende:
ts, rot dan op naar de vs met je idiote ideeën
Ik vind een 9mm gebruiken tegen een inbreker gepast geweld; daarmee bescherm je namelijk op een effectieve manier je eigendom. Helaas mag dat hier weer niet; je mag zelfs niet eens je 9mm + je munitie samen bewaren, dus op zich kan je enkel kogels gooien naar de inbrekerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:52 schreef DABAMaster het volgende:
gepast geweld.... wat begrijp je daar niet aan
jij begrijpt het, jij kan je tenminste in een situatie verplaatsen dat er wordt ingebroken of je hebt echt iets te beschermen later. Goede reactiequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:54 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ik vind een 9mm gebruiken tegen een inbreker gepast geweld; daarmee bescherm je namelijk op een effectieve manier je eigendom. Helaas mag dat hier weer niet; je mag zelfs niet eens je 9mm + je munitie samen bewaren, dus op zich kan je enkel kogels gooien naar de inbreker.
gelaagd veiligheidsglas + deuren met verzwaard slot & staalpinnen als sluiting gebruiken, en ze zullen ook wel niet meer binnenraken. Wij hebben niet eens camera's (wat ben je met een inbreker op beeld, daar zoeken ze toch niet achter), en bij de laatste 2 inbraakpogingen zijn ze niet verder geraakt dan krassen op het rozetje rond het verandaslot.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:59 schreef MetalSonic het volgende:
gewoon om het huis, zou je als je veel geld hebt cameras en gun turrets moeten kunnen plaatsen (zoals van command and conquer lol )
Als die inbreker door zijn rug gaat tijdens het tillen zal je waarschijnlijk aangeklaagd worden door de inbrekers vakbond.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:56 schreef _The_General_ het volgende:
Het is het meest veilige om een inbreker te helpen met het inladen van je HD tv. Maar dan ben je ook weer strafbaar volgens mij
zo'n post was voorspelbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:01 schreef Dungeonmaster het volgende:
En dat je dan de trekker overhaalt om er achter te komen dat je vriendin even naar de WC was, maar je met je duffe knar dat niet in de gaten had. Of dat je zoontje van 8 voor de gein zo je dochtertje van 5 door het hoofd schiet.
Jah, ik ben om, wat mij betreft heb je gelijk.
Je zoontje van 8 moet niet aan je wapen kunnen. Wapenkluizen bestaan er voor iets, koop dat er dan ook bij. Bij ons raak je sowieso niet van beneden naar boven 's nachts zonder dat de halve straat wakker is, dus als dat alarm niet gewerkt heeft is er ook niemand naar boven gekomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:01 schreef Dungeonmaster het volgende:
En dat je dan de trekker overhaalt om er achter te komen dat je vriendin even naar de WC was, maar je met je duffe knar dat niet in de gaten had. Of dat je zoontje van 8 voor de gein zo je dochtertje van 5 door het hoofd schiet.
Jah, ik ben om, wat mij betreft heb je gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |