Als je 16 wordt en je mag bier drinken praten we verder.quote:
Ik ben al 16 geweest.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als je 16 wordt en je mag bier drinken praten we verder.
Nee dacht ik eerst ook aan, heb ze ff allemaal afgesnuftquote:
Met wijn doen ze het ook, dan is het opeens heel normaal en lijk je warempel een echte kenner.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kun je beter bierlucht onder je oksel hebben.
Precies, interessant doen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met wijn doen ze het ook, dan is het opeens heel normaal en lijk je warempel een echte kenner.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kun je beter bierlucht onder je oksel hebben.
en jij denkt dat jouw pies hetzelfde ruikt als de geur die onder je oksels hangtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:33 schreef LekkerWijf het volgende:
Ik pis in Lieshout ook altijd over de kratjes heen.![]()
Als je uit een blik drinkt komt je neus toch tegen het blik aan of heb jij geen neus ofzo ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, interessant doen...
Wijn en bier moet je gewoon drinken zonder eraan te ruiken......
Vanavond is het biertijd voor mij.![]()
Bier drink je niet uit een blikje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als je uit een blik drinkt komt je neus toch tegen het blik aan of heb jij geen neus ofzo ?![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:53 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Bier drink je niet uit een blikje.![]()
Ok mee eens, maar in nood breekt men wetten. En ik was te lui om een glas te pakken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:53 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Bier drink je niet uit een blikje.![]()
Eens zei ik toch of zij hij zei dat niet.quote:
Ach joh, niet op reageren die wijven ook allemaal!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
Eens zei ik toch of zij hij zei dat niet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |