Plagiaat topic.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef yvonne het volgende:
Omdat DNA nogal weigerachtig is, zetten we onze schone taak voort.
Aan ZarGon zullen we nog veel werk hebben,
game on!
Help the poor infidel!
Watske?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
godverdomme yvonne!
het zijn er 72quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:29 schreef yvonne het volgende:
@ Zarretje:
Jongetjes zijn vast en zeker wel neukbaar, maar dan kom je niet langs "af" en je krijgt geen 70 maagden later.
Ga eens naar buiten en zie de mooie bedekte kuise vrouwen.
Leef als een vroom Moslim en hang niet hele dagen op deze verdorven heidense plek rond.
Allah zegene u
Bij de eerste zin ga je al de fout inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:29 schreef yvonne het volgende:
@ Zarretje:
Jongetjes zijn vast en zeker wel neukbaar, maar dan kom je niet langs "af" en je krijgt geen 70 maagden later.
Leef als een vroom Moslim en hang niet hele dagen op deze verdorven heidense plek rond.
Allah zegene u
Wat nou!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
godverdomme yvonne!
Kssst. scheer je wegquote:
C'mon, beginnen we nu al met jongetjes?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:29 schreef yvonne het volgende:
@ Zarretje:
Allah zegene u
ik wil geen voorlichting van jou jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat nou!
Jij wilde niet en m'n rebelse dochter is op d'r weiland!
Hiero! Kun je nagaan!quote:
*stopwatch aanzet*quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
C'mon, beginnen we nu al met jongetjes?
Wordt het weer een onderonsje Yv.?
Hulptroepen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
*stopwatch aanzet*
Ik wacht op je hulptroepen.
Maar neen, oh waarde Zar, het was slechts een gebbetje.
Ik wil de jongetjes best verwisselen voor geitjes als je dat liever hebt?
Ik wil de jongetjes best verwisselen voor geitjes als je dat liever hebt?quote:
Die zal wel wiet aan het planten zijn. Heb er wat zaadjes opgestuurd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat nou!
Jij wilde niet en m'n rebelse dochter is op d'r weiland!
Zeg, ik dacht dat ik hier voorlichting zou krijgen over vrouwwezens enzulks.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
*stopwatch aanzet*
Ik wacht op je hulptroepen.
Maar neen, oh waarde Zar, het was slechts een gebbetje.
Ik wil de jongetjes best verwisselen voor geitjes als je dat liever hebt?
Je zit er natuurlijk weer met je neus erboven opquote:
Hoi Bubba, kom je voor de voorlichting voor Zarretje?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:31 schreef Hanstin het volgende:
Sinds wanneer opent yvonne zoveel naam topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |