Dan zie ik de bovenburenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:49 schreef Roquefort het volgende:
Nonsens.
Gewoon het dak eruit rossen, wachten tot het donker wordt, en voila: sterrenhemelplafond!
Opgelost, slotje!
Nee dat geeft echt lang het gewenste effect niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:55 schreef okkie-man het volgende:
Waarom niet voor ¤ 5,= van die plakdingen kopen voor op het plafond?
Dat is met verf. Geeft dus ook een leuk effect.quote:
Ik ken het iig niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is met verf. Geeft dus ook een leuk effect.
Maar kennen jullie dan niet die let/glasvezels plafonds?? Bioscopen en zwambaden hebben het vaak!
Ik vind dat echt zo mooi!
Wil je nu kant en klaar of niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar kennen jullie dan niet die let/glasvezels plafonds?? Bioscopen en zwambaden hebben het vaak!
Ik vind dat echt zo mooi!
Dat zou ik persoonlijk niet doen, het is ook aangenaam om het eens donker te kunnen hebben. Dat gaat iets makkelijker met led's dan met glowverf. Glasvezel lijk me in ieder geval moeilijker / duurder te gaan worden dan led's. Als je met witte leds werkt, let dan héél goed op welke je steekt. Er zijn led's die een zeer gerichte bunden hebben & best fel zijn, waardoor ze netvliesbeschadiging kunnen veroorzaken als je er langer in kijkt. Zeker niet bruikbaar dus als ze in je plafond zitten en jij op je rug slaapt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:10 schreef Ticootje het volgende:
Je hebt kant en klaar sets met een kastje met glasvezels. Het enige dat ik dan nog hoef te doen is de glasvezels te verdelen over het plafond. (Wel verlagen natuurlijk!)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wil je nu kant en klaar of niet?
Ben je technisch goed onderlegt (enig idee hoe leds werken, hoe je moet solderen, hoe het aangesloten moet worden etc.) of niet?
Heb je evt. hulp van iemand anders als bovenstaande niet het geval is?
En heb je mijn verhaal gelezen of niet?
Jup... En dat werkt denk ik het makkelijkste.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt kant en klaar sets met een kastje met glasvezels. Het enige dat ik dan nog hoef te doen is de glasvezels te verdelen over het plafond. (Wel verlagen natuurlijk!)
Ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jup... En dat werkt denk ik het makkelijkste.
Als het goed is zit er redelijk wat vezel bij die lamp (die lampen die ik verkocht heb iig) en dan kan je schrootje voor schrootje plaatsen. Dat is in ieder geval het makkelijkste. Als je de schrootjes in een goeie volgorde plaatst hoef je bij de laatste alleen nog de lamp aan de vezels te koppelen en je bent klaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Maar, ga ik dan schootje voor schootje doen? Of grote delen klaarmaken en die vervolgens vasttakken?
Het gaat mij meer om de eenvoudigste aanpak.
Kijk! dat is een advies. Dus schrootje voor schootje is inderdaad het handigste. Dat dacht ik namelijk zelf ook. Wel een hels kwarwei! Zeker met een mooie dikke buik. Dus het schootjes plaatsen mag mijn man dan doen, en ik maak ze dan klaar met de glasvezels erin...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Als het goed is zit er redelijk wat vezel bij die lamp (die lampen die ik verkocht heb iig) en dan kan je schrootje voor schrootje plaatsen. Dat is in ieder geval het makkelijkste. Als je de schrootjes in een goeie volgorde plaatst hoef je bij de laatste alleen nog de lamp aan de vezels te koppelen en je bent klaar.
Jup, met lichtslang.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:51 schreef Ticootje het volgende:
Bleiblei, dat wil ik!!!
Dat is dus met een lichtslang??? Die heb ik nog wel liggen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |