Peugeot 309 GL 5 deurs, lichtblauw van kleur. APK tot maart 2008, rijdt goed, alleen koppeling slipt een beetje als er volgas gegeven wordt. Is prima mee te rijden als je geen rare dingen doet. Leuk voor de onderdelen of om op te rijden tot APK afloopt? Vraagprijs 125 euro Foto's volgen nog!
Foto's komen er snel aan, vanmiddag even schieten. Wegenbelasting en verzekering zijn vrij goedkoop voor deze auto en hij rijdt best zuinig. Is een 1.4 injectieblok, een van de eerste. Ik zou hem zelf oprijden maar ik heb een andere auto en vind het zonde als deze maar staat te staan.
55 kW is het vermogen, zo'n 70 pk Maar zoals gezegd, de koppeling slipt een beetje, dus om te crossen zou je die moeten repareren denk ik. Ik zou er gewoon mee op de weg rijden voor zolang het kan, dat doet ie nog prima!
Iets van 300 euro als je het laat doen denk ik Als je een handige kennis hebt zal het koppelingsplaatje zo'n 70 of 80 euro kosten. Vandaar mijn advies, gewoon oprijden tot APK afgelopen is en daarna slopen of zo