Hoe was jij je kleren? Zonder water?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoe was jij je kleren? Zonder water?
Het is maar een bandje natuurlijk. Geen broek of iets anders met een hoop volume. Ik krijg 'm schoon genoeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]nee tuurlijk me water maar je maakt mij ni9et wijs dat je met dat ding om je arm dat net zo schoon krijgt als kleding in de wasmachine
Natuurlijk is er geen nut. Ikzelf vind het gewoon wel geinig.quote:plus ik zie het nut er gewoon niet van in zo'n bandje om te laten
Zoiets hoeft toch geen nut te hebben? Tis meer een..tsja, statement, dat je er bent geweest. Net zoals de Livestrong bandjesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plus ik zie het nut er gewoon niet van in zo'n bandje om te laten
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoiets hoeft toch geen nut te hebben? Tis meer een..tsja, statement, dat je er bent geweest. Net zoals de Livestrong bandjes.
voor mij gaat het meer om de herinnering. wat anderen er van vinden zal me worst zijn. heb die van pinkpop nu ook nog om, maar kort na lowlands gaat die er weer af, smaen met het lowlands bandje. overigens heb ik al mn bandjes nog, wederom niet om stoer te zijn, maar als aandenken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is wel ene hele gare vergleijking
die livestrong stonden voor de strijd tegen kanker
lowlandsbandjes zijn alleen maar voor mensen die zich stoer voelen doordat ze naar lowlands zijn geweest en vinden dat iedereen dat moet weten (althans dat gevoel/idee krijg ik ervan)
jij gaat voor het eten naar lowlands, niet voor de muziek...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Streep mij maar door. Geen Noll's Grill, geen Kuukske.
Ik zou werken bij Noll's Grill. Maar Noll's staat er niet dit jaar wegens eerder besproken gedoe in het LL topic.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:00 schreef Ruud2007 het volgende:
jij gaat voor het eten naar lowlands, niet voor de muziek...![]()
Nah, het is a. uitverkocht. En b. ik vind het te duur voor bands die ik óf al heb gezien, óf niet wil zien, óf alleen NIN. En dan nog eten erbij enzo.. diverse medewerkersprivileges die je mist.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:15 schreef Ruud2007 het volgende:
haha, dan ging jij dus inderdaad voor het eten naar Lowlands!
ga je nu toch gewoon lekker als bezoek(st)er?
.
Ja true, maar het gaat om het principe 'bandje dragen', Ik draag nu nog steeds m'n Livestrong bandje, al jaren. Vind het prettig, iets om om te hebben, maar ik draag t niet van 'kijk mij kanker helpen bestrijden'. En ik durf te wedden dat 3/4e van alle Livestrong dragers het gewoon omdeden omdat iedereen het deedquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is wel ene hele gare vergleijking
die livestrong stonden voor de strijd tegen kanker
lowlandsbandjes zijn alleen maar voor mensen die zich stoer voelen doordat ze naar lowlands zijn geweest en vinden dat iedereen dat moet weten (althans dat gevoel/idee krijg ik ervan)
Een horloge op Lowlands.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:36 schreef n0r het volgende:
Een horloge, dat is pas vies, een bandje gaat tenminste nog mee in bad
Misschien moet je een normaal waterdicht horloge kopen. Dat gaat wel gewoon mee in bad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:36 schreef n0r het volgende:
Bandjes omhouden is niet vies.
Ik heb zelf ook mijn bandjes nog om, gewoon als aandenken
Een horloge, dat is pas vies, een bandje gaat tenminste nog mee in bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |