Slecht idee, gewoon donderdag komen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:21 schreef Breuls het volgende:
Ik denk toch dat ik pas vrijdagochtend naar Lowlands ga. Kunnen we niet zaterdag nog een meet doen ergens?
Eensch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Slecht idee, gewoon donderdag komen.
Geen idee. Ik ga er juist op uit, zie wel wie ik ontmoet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:33 schreef student_van_het_leven het volgende:
Waarom zitten (staan..) mensen zo te zeuren over dat ze niemand kennen? Zo maak je nooit nieuwe vrienden.
vorig jaar compleet zat die eerste nacht over de campings wezen zwalken. Weet er niet veel meer van, zo nu en dan kleine stukjes. Weet wel dat ik de dagen erna veel mensen tegenkwam die mij ineens groeten alsof ik hun beste vriend was... Altijd lachen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga er juist op uit, zie wel wie ik ontmoet.
Dan ga je toch in je eentje, ik ken ook niemand van de groep die komt. Lekker boeiendquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:43 schreef omearos het volgende:
Hmm, zet mij maar van aanwezig bij misschien, ben de enige Fok!er in mijn groep en weet nog niet of ik de rest meekrijg
Nee is gecancelled, we zoeken nu een vervanger.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:22 schreef webspider het volgende:
Is die meet nogsteeds op donderdag 24:00 ?
Is die gecancelled?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:23 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee is gecancelled, we zoeken nu een vervanger.
Sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:53 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Is die gecancelled?
Waar/wanneer is die dan?..
*totale paniek ivm geen internet morgen*![]()
Kinky!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef CecilBDemented het volgende:
het is gewoon donderdag 2400 uur bij de 24uurs tent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |