abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2007 @ 18:29:23 #26
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_52023558
Dat doen toch vrouwen die een chemokuur hebben gehad een wenkbrauw tekenen, toch ?
Althans, dat dacht ik altijd.... Sprak die mensen ook altijd extra voorzichtig en met veel respect aan vooral omdat ik dacht dat ze een pruik ophadden
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:09:04 #27
174520 BreakSpear
Sociaal & Liberaal
pi_52024481
Natuurlijke wenkbrauwen zijn negen van de tien keer leuker dan die opgeneukte wenkbrauwen. Zo'n borstel ziet er ook niet uit nee, maar haast geen enkel wijf is gezegend met borstels als wenkbrauwen. Dus kom op, lekker laten groeien!
Als God het kwaad wil voorkomen maar daar niet toe in staat is, dan is hij machteloos. Als hij dat kan, maar het niet wil is hij kwaadwillend. Als hij daartoe in staat is en het ook wil, waar komt dan het kwaad vandaan?
pi_52024658

Of mannen die epileren
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 1 augustus 2007 @ 19:28:31 #29
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_52024933
Kijk, dit is het gevolg van onze mediagerichte maatschappij.
Geweldig mooi toch?
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:39 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Het zit je wel hoog he?
Valt mee, alleen vind ik het vaak zo lelijk al die vrouwen en meiden die van alles in hun gezicht plamuren en dan denken dat ze hot zijn.
Geldt ook voor een helebult fotomodellen.
Zien er voor mij gewoon niet uit.

Kijk, wat verzorging mag gerust, maar overdrijven is vandaag de dag behoorlijk in, helaas.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_52025540
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Of mannen die epileren
Mooiboys is ook weer zo'n uiterste. Maar bij sommige kerels denk ik toch wel eens dat ze best even die monobrow hadden kunnen splitsen.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_52025966
Omg dat is zo verotte lelijk. Meestal van die vmbo sletjes die dan zo'm semi verbaasde blik hebben

Of wat die ontzettend niet natuurlijke streepjes met een boog aan de binnenkant en verder bijna recht

know'm sayin?
word? word.
pi_52033508
Wegvegen die streepjes
pi_52033557
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
Of mannen die epileren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: