abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52016395
Daar was er weer een, vanochtend in de tram, zo'n oud lijk met een potloodstreepje i.p.v. wenkbrauwen boven de ogen. Het zal weer dagen duren voordat ik een erectie kan krijgen ben ik bang, met zulke beelden op mijn netvlies.

Wat is dat toch voor achterlijk vrouwvolk dat denkt dat een dun potloodstreepje een mooiere versiering voor hun (in de meeste van dit soort gevallen lijkbleke) gezicht is dan een normale wenkbrauw. Vanochtend zag ik er weer een in de tram, ik zat er schuin tegenover en moest wel kijken, of ik wilde of niet. Zo'n witgepoederde vrouw, met precies de foute paars/rode lippenstift op de kartonnen lijkenkop, en boven de ogen zo'n akelig dun zwart potloodstreepje boven de ogen. Aaaargh, wat wordt ik daar toch onpasselijk van! Het straalt er gewoon vanaf dat die vrouw vanochtend dus drie kwartier in de spiegel bezig is geweest om zichzelf "mooi" te maken, maar het eindresultaat is een wandelend lijk waarvan je verwacht dat ze de gemene leidster is van een weeshuis of iets dergelijks. Waarom doen sommige vrouwen dat (en niet alleen bejaarden!)? Wat gaat er in die vrouwen om? Ik bedoel als er een medische reden is omdat je wenkbrauwen verbrand zijn o.i.d., dan kan ik er nog inkomen. Maar zo'n vrouw als deze, ik word echt misselijk als ik er naar kijk en er over nadenk. Ze had dus duidelijk wenkbrauwen die normaal groeiden, maar ze vond ze schijnbaar lelijk en te dicht boven haar ogen, dus wat doet zo'n tang? Ze scheert tweederde van de wenkbrauwen weg vanaf de buitenkant, begint het potloodstreepje op het binnenste stukje haar van de wenkbrauw, om het lijntje des doods daarna precies vier millimeter boven het oude wenkbrauwspoor door te trekken. Is dat een een wanhopige poging om schijnbaar grotere ogen te krijgen op die kartonnen kop van je ofzo?

Luister vrouwmens, iedereen met normaal gezichtsvermogen of functionerende lenzen/bril ziet van een kilometer afstand dat daar een dun potloodstreepje over het witte poeder loopt, het geeft niet eens de illusie van een bevallige wenkbrauw! Het ziet alsof een houtskoolheks het keurmerk van de naderende dood op die krakende kop van je heeft getatoeerd. Gadverdamme, wat wordt ik daar onpasselijk van. Nee, ik ben geen persoon die veel belang hecht aan uiterlijke verzorging, maar dat houtskoolstreepje daar krijg ik echt moordneigingen van. Ik moet echt oppassen dat ik je niet aanvlieg en de nek omdraai in die tram, in de ochtendspits. Echt, er zijn elegantere manieren om je ervan te vergewissen dat je nooit meer seks hoeft te hebben met iemand in dit leven, maar dat houtskoolstreepje, daarmee bestraf en dupeer je iedereen die je op straat tegenkomt. Mocht u zich afvragen of homoseksualiteit aangeboren is, danwel veroorzaakt wordt door bepaalde dingen die een mens in het leven meekrijgt, dan is het houtskoolstreepje een prima methode om die laatste hypothese te testen. Het zal nog weken gaan duren voordat ik weer met enig plezier aan een vrouw kan denken, zonder jou met je nepwenkbrauwstreepje op mijn netvlies te krijgen. Ouwe tang, lelijke heks, kenau, opgekalefaterd lijk!

Samenvatting: Ik ben niet buitengewoon gecharmeerd van dames met een potloodstreepje i.p.v. een wenkbrauw.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_52016413
En als je nu amper wenkbrauwen hebt?

Ik niet, ik heb een bos, maargoed.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:38:41 #3
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52016427
Pics?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52016490
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:37 schreef Roquefort het volgende:
...
Waarom doen sommige vrouwen dat (en niet alleen bejaarden!)? Wat gaat er in die vrouwen om? Ik bedoel als er een medische reden is omdat je wenkbrauwen verbrand zijn o.i.d., dan kan ik er nog inkomen. ...
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef Badabingea het volgende:
En als je nu amper wenkbrauwen hebt?

Ik niet, ik heb een bos, maargoed.
Of je leest even de tekst voordat je op de titel reageert!
pi_52016563
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:38 schreef -skippybal- het volgende:
Pics?
Please don't!
pi_52016605
Als je van jezelf hele lichte wenkbrauwen hebt dan kan het fijn zijn als je ze ietsjes donkerder wilt

Beter ga je ff na wat ik zeg voordat je reageert
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:44:35 #7
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52016621

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:45:12 #8
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52016645
Tattoo wenkbrauwen zijn nóg toffer!

....
LastFM
pi_52016683
Helemaal mee eens! Het is ONTZETTEND LELIJK. En ook jongere grieten (meestal met een uiterlijk dat een niet-zo-hoog intellectueel niveau aanduidt) doen het steeds meer.

Dat je je wenkbrauwen wat bijwerkt om te voorkomen dat het al te zeer op borstels gaat lijken, daar kan ik inkomen. Maar het verschil tussen haar en zo'n potloodstreep is duidelijk te zien.

En dan heb je ook nog van die stomme koeien die hun wenkbrauwen vervolgens VEEL te hoog tekenen. Echt van die halve cirkels op hun voorhoofd
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:49:31 #10
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52016801
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:43 schreef Badabingea het volgende:
Beter ga je ff na wat ik zeg voordat je reageert
Beter ga je even lekker even bij de Verenigde Naties werken met dat walgelijke gerelativeer de hele tijd.
Ik ga naar huis.
pi_52016871
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 13:45 schreef -skippybal- het volgende:
Tattoo wenkbrauwen zijn nóg toffer!

[afbeelding]

[afbeelding]

....
Het traantje mist nog in een hoek:

Idd, heel lelijk
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:53:00 #12
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52016932
LastFM
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:55:12 #13
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_52016996
Eens met TS.

Ze hoeven heus niet meteen dood, de vrouwen die dit doen, maar een straatverbod zou wel passend zijn.
pi_52017015
Ik vind het ook echt dodelijk irritant en lelijk.
Vivre
  woensdag 1 augustus 2007 @ 14:05:08 #15
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_52017279
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  woensdag 1 augustus 2007 @ 14:11:18 #16
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_52017422
Is toch tof, vooruitgang heet dat.
Net als geschoren oksels, geschoren poesje, geplamuurd gezicht, geblondeerd/geverfd haar/waterig gegeld haar, gelakte nagels, siliconen in de borsten, etc.
Lang leve de vooruitgang van de steeds minder natuurlijke vrouwen.
Straks vervangen we ook nog eens de lastige lichaamsdelen bij vrouwen voor mechanieke onderdelen, hoofd ook, dan luisteren ze ook nog eens keer.
Weet je wat, laten we androiden maken om ons gezelschap te houden, scheelt ons en de echte vrouwen een heel werk en dan is het ook afgelopen met de slechte gevolgen van onze geslachtsdriften.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_52018084
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:11 schreef Barachem het volgende:
Net als geschoren oksels, geschoren poesje, geplamuurd gezicht, geblondeerd/geverfd haar/waterig gegeld haar, gelakte nagels, siliconen in de borsten, etc.
Straks vervangen we ook nog eens de lastige lichaamsdelen bij vrouwen voor mechanieke onderdelen, hoofd ook, dan luisteren ze ook nog eens keer.
Weet je wat, laten we androiden maken om ons gezelschap te houden, scheelt ons en de echte vrouwen een heel werk en dan is het ook afgelopen met de slechte gevolgen van onze geslachtsdriften.

Het zit je wel hoog he?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_52018902
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:22:14 #20
185631 Guncta
En un momento dado
pi_52022160
Tof! Das wel wat voor mij.. Helpt dat ook bij wimpers?
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_52022397
Denk dat als mijn vriendin dat zou hebben dat ik de neiging krijg die dingen dan van het gezicht weg te vegen .
Gelukkig heeft ze dat niet .

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2007 17:33:12 ]
pi_52022488
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:22 schreef Guncta het volgende:
Tof! Das wel wat voor mij.. Helpt dat ook bij wimpers?

Het antwoord is dus: JA.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_52022773
Een super leuk mooi vrouwtje van me werk had normale wenkbrauwen. Niets mis mee, maar ineens had ze van die getatoeeerde dingen... VET LELIJK!!!
pi_52022960
TS kan goed klagen, mag ie vaker doen.
Ben het ook helemaal met 'm eens trouwens.
pi_52023001
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:11 schreef Barachem het volgende:
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:36 schreef Nexxennium het volgende:

[..]

[afbeelding]

Het antwoord is dus: JA.
Berti
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')